جمال‌الدین اکرمی مهمان اولین نشست «یک‌شنبه‌های کتاب» می‌شود

اولین نشست از مجموعه برنامه «یک‌شنبه‌های کتاب» با حضور جمال‌الدین اکرمی، نویسنده و مترجم کتاب در کتابخانه گلبرگ، منطقه ۸ برگزار می‌شود.

جمال‌الدین اکرمی مهمان اولین نشست «یک‌شنبه‌های کتاب» می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی مراکز فرهنگی هنری منطقه 8 و فرهنگسرای گلستان، در اولین جلسه از نشست «یک‌شنبه‌های کتاب»، جمال‌الدین اکرمی، نویسنده، مترجم و تصویرگر کتاب‌های کودک و نوجوان مهمان برنامه خواهد بود و کتاب‌های «گل دوستی»، «فاخته تنها» و «کمی با هم بخندیم» از آثار این نویسنده معرفی و بررسی خواهد شد. هم‌چنین علاقه‌مندان می‌توانند سوالات و نظرات خود را پیرامون این مجموعه‌ها با جمال‌الدین اکرمی در میان بگذارند.

جمال‌الدین اکرمی، نویسنده، تصویرگر و شاعر ادبیات کودک و نوجوان است. او فعالیت‌های خود را به عنوان مربی نقاشی کانون پرورشی کودکان و نوجوانان در شهرهای گیلان و اصفهان آغاز کرد. مجموعه «دوباره نگاه کن» از مهم‌ترین دستاوردهای آن سال‌های او است که تجربه آموزش گروهی هنر نقاشی را در کانون پرورشی ایجاد کرد. اولین کارهای تالیفی جمال‌الدین اکرمی در سال 1367 به چاپ رسید. نخستین کارهای او در به چاپ مجموعه اشعار اختصاص داشت که از این میان می‌توان به کتاب‌های «اسب سفید چوبی» و «آهای آهای بهاره» اشاره کرد. این نویسنده، کمی‌ بعد به انتشار مجموعه داستان‌های خود پرداخت که مجموعه‌های ماندگاری را در این زمینه تا به امروز به چاپ رسانده است.

«یک‌شنبه‌های کتاب»، نشست‌های معرفی و بررسی کتاب و دیدار چهره به چهره با نویسنده‌های کشور است که با حضور نویسندگان منتخب در حوزه‌های مختلف و علاقه‌مندان به حوزه ادبیات و نشر در کتابخانه‌های منطقه 8 برگزار می‌شود. در این نشست‌ها، علاوه بر برپایی نمایشگاه کتاب، کتاب‌های تازه‌نشر معرفی شده و از نویسندگان تقدیر به عمل می‌آید. این برنامه از 24 تیرماه تا 25 شهریور به صورت هفتگی در کتابخانه‌های منطقه 8 برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان برای شرکت در برنامه این هفته می‌توانند روز یک‌شنبه 24 تیرماه ساعت 17 به کتابخانه گلبرگ واقع در خیابان دردشت شمالی، بالاتر از چهارراه گلبرگ، خیابان شهید یعقوبی مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیش‌تر با شماره تلفن 77183998 تماس بگیرند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان