مدیرکل پزشکی قانونی استان مازندران به میزان خبر داد

۴۷ فوتی ناشی از تصادفات رانندگی در خرداد ماه

مدیرکل پزشکی قانونی استان مازندران گفت: تعداد کل متوفیات ناشی از تصادفات رانندگی ارجاعی به پزشکی قانونی مازندران در خرداد ماه امسال ۴۷ نفر (۳۷ مرد و ۱۰ زن) است که این رقم در مدت مشابه سال قبل ۴ درصد کاهش یافته‌است.

عباسی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان از آمار 47 نفری فوتی‌های ناشی از تصادفات رانندگی در خردادماه سال جاری در استان مازندران خبرداد و تصریح کرد: از کل متوفیات حوادث رانندگی خرداد ماه محور برون شهری 35 نفر، درون شهری 11 نفر و راه روستایی یک نفر را در برمی‌گیرد.

وی گفت: همچنین بیشترین فوتی مربوط به شهر‌های آمل با 15، بابل با 6 و ساری و میاندرود با 5 نفر و شهر‌های نور و تنکابن و رامسر بدون فوتی گزارش شده است. از این تعداد 13 مورد راننده، 13 مورد موتور سوار، 10 نفر سرنشین، 10 نفر عابر و یک مورد هم دوچرخه سوار هستند.

این مقام اجرایی استان مازندران تصریح کرد: از آنجائیکه بیشترین فوتی در جاده‌های برون شهری رخ داده است این می‌تواند هشداری باشد تا با رعایت نکات ایمنی از قبیل: بستن کمربند ایمنی برای رانندگان و سرنشینان و نیز عدم مکالمه با تلفن همراه و رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی در کاهش تصادفات موثر باشد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان