دبیر علمی چهارمین کنگره ایمپلنت دندانی:

خطرات کاشت ایمپلنت چیست؟

دبیر علمی چهارمین کنگره ایمپلنت دندانی با بیان اینکه کارگذاری ایمپلنت دندانی در برخی افراد ممنوع است، خاطرنشان کرد: اگر ایمپلنت دندانی با دقت کارگذاری شود، هیچ خطری برای افراد به همراه نخواهد داشت

خطرات کاشت ایمپلنت چیست؟

دبیر علمی چهارمین کنگره ایمپلنت دندانی با بیان اینکه کارگذاری ایمپلنت دندانی در برخی افراد ممنوع است، خاطرنشان کرد: اگر ایمپلنت دندانی با دقت کارگذاری شود، هیچ خطری برای افراد به همراه نخواهد داشت.

به گزارش به نقل از آنا، دکتر احمد مقاره عابد در آستانه برگزاری چهارمین کنگره ایمپلنت دندانی با بیان اینکه کاشت ایمپلنت در نواحی عصب فک تحتانی می‌تواند خطرناک باشد و باید دقت زیادی در انجام آن صورت گیرد، افزود: کسانی که مشکل سیستمیک همچون دیابت و پوکی استخوان کنترل نشده دارند، عمل قلب باز یا پیوند کلیه انجام داده‌اند، افرادی که مشکلات عصبی داشته و یا شیمی درمانی شده‌اند به دلیل کیفیت استخوانی پایین انجام ایمپلنت برای آنها با محدودیت همراه است.

دبیر علمی چهارمین کنگره ایمپلنت دندانی با اشاره به اینکه انجام ایمپلنت امروزه فراگیر شده است، بیان کرد: جنس فلز ایمپلنت تیتانیوم است و به دلیل گرانقیمت بودن کاشت ایمپلنت پیش از این، بیشتر در شمال تهران و جنوب اصفهان مورد استقبال قرار گرفته بود ولی امروزه با ورود برندهای جدید کره‌ای که قیمت پایین‌تری دارند، استقبال از ایمپلنت افزایش یافته است.

وی افزود: هزینه ایمپلنت کره‌ای برای بیمار مبلغی حدود 1.5 تا 2 میلیون تومان و برندهای اروپایی و سوئیسی حدود 3تا 3.5 میلیون تومان است.

دبیر علمی چهارمین کنگره ایمپلنت دندانی با تاکید بر اینکه اگر در انجام ایمپلنت دقت شود خطراتی برای بیمار به همراه ندارد، خاطرنشان کرد: در صورتی که بیمار شرایط لازم برای ایمپلنت را به لحاظ شرایط جسمانی داشته باشد، ایمپلنت با موفقیت زیادی همراه خواهد شد.



قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان