بهترین‌ برندهای کفش کتانی در دنیای امروز

کفش کتانی از جمله کالاهای پرمصرف و پرطرفدار دنیای مد و فشن است. این نوع کفش به‌دلیل راحتی و آسایشی که برای فرد ایجاد می‌کند، برای استفاده روزمره و استایل کژوال و اسپرت مناسب است

بهترین‌ برندهای کفش کتانی در دنیای امروز

کفش کتانی از جمله کالاهای پرمصرف و پرطرفدار دنیای مد و فشن است. این نوع کفش به‌دلیل راحتی و آسایشی که برای فرد ایجاد می‌کند، برای استفاده روزمره و استایل کژوال و اسپرت مناسب است. با‌توجه‌به دامنۀ گسترده مشتریانِ این کالا، بازار رقابت تولیدکنندگان برتر این محصول هم به‌شدت داغ است و مجموعه‌های بی‌نظیری توسط برندهای مطرح کفش کتانی ارائه می‌شود که همین موضوع باعث تلاش هرچه بیشتر برندهای برتر در تولید محصولی منحصربه‌فرد شده است.

برندهای مطرح کفش کتانی در سال 2018

به‌دلیل رقابت تنگاتنگ برندهای مختلف کفش کتانی شاهکارهای عجیب و غریبی را از آن‌ها شاهد هستیم؛ کفش‌هایی که فقط یک کفش معمولی نیستند و آپشن‌های بی‌شماری دارند که آن‌ها را به خاص‌ترین کفش‌های کتانی تبدیل کرده‌ است. محصولات مطلوب که متناسب با هر فصلی ارائه می‌شوند، موجب شده کتانی تبدیل به کفشی چهارفصل شود.

Nike یک شرکت آمریکایی تولیدکنندۀ کفش و لوازم ورزشی‌ست. در سال 2010 این شرکت با درآمدی بالغ بر 10/7 بیلیون دلار به‌عنوان برترین شرکت تولیدکنندۀ محصولات ورزشی در دنیا شناخته شد. در سال 2016 نایک با نگاهی به آینده محصولات بی‌نظیری را ارائه کرد. این برند رکوردهای بسیاری را در تولید نوآورانه در سطح جهانی داشته است.کفش کتانیکفش کتانی

Adidas یک شرکت آلمانی‌ست که در زمینه تولید کفش، لوازم ورزشی، ساعت، عینک آفتابی و… فعالیت می‌کند. آدیداس تولید کفش را تبدیل به یک علم کرده است. این شرکت آلمانی جنجالی‌ترین نوآوری‌ها را در عرصه تولید کفش ارائه کرده است. آدیداس یک کمپانی هلدینگ است و در زیرمجموعه آن شرکت‌هایی چون ریبوک و تیلورمید و راک‌پورت فعالیت دارند.

Convers شرکت باسابقه و حرفه‌ای تولید کفش در آمریکاست. تاریخ تأسیس این شرکت به سال 1908 بازمی‌گردد و اکنون زیرمجموعۀ شرکت نایک است. تولیدات این کمپانی هم پرطرفدار است. 

زمانی که برند Common Projects اولین محصول خود را از این مدل ارائه کرد، درحقیقت دست به یک نوع نوآوری زد؛ کفشی شیک و راحت که در جزئیات بی‌نظیر ظاهر شده است و مانند یک کت‌‌وشلوار کلاسیک ارزشمند است.

Balenciaga کمپانی فرانسوی تولیدکننده کالای لوکس پوشاک و کفش است. شرکت بالینسیاگا در سال 1919 تأسیس شد و دفتر مرکزی آن در شهر پاریس است. این شرکت فرانسوی با محصولاتی که ارائه می‌کند در حالِ تغییر چهره دنیای مد کفش کتانی‌ست.کفش کتانی کفش کتانی

New Balance شرکت آمریکایی تولیدکنندۀ کفش‌های ورزشی‌ست. این شرکت در سال 1906 تأسیس شد و اکنون یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان کفش کتانی در جهان است. نیو بالانس از برچسب «ساخت آمریکا» حمایت می‌کند و محصولات تولیدشده در اروپا را با برند بریتانیا عرضه می‌کند. این شرکت اکنون یکی از برترین تولیدکننده‌های کفش‌های کتانی در جهان است.کفش کتانی کفش کتانی

Puma یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های تولیدکنندۀ کفش‌های ورزشی در دنیاست. این شرکت آلمانی محصولات خود را توسط نمایندگی‌های رسمی در 80 کشور جهان عرضه‌ می‌کند. پوما اکنون حامی بسیاری از ورزشگاه‌ها و تیم‌های ورزشی در دنیاست. همچنین این برند در سال 1998 در جام جهانی فرانسه حامی تیم ملی ایران شد و تجهیزات کشورمان را فراهم کرد.

این مقاله را در شبکه‌های اجتماعی بازنشر دهید
Share
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان