چطور «اسکرین شات» حرفه‌ای بگیریم؟

حتماً برای شما هم پیش آمده که بخواهید از صفحه نمایشگر گوشی خود عکس یا اسکرین شات بگیرید. اگر این گوشی را تازه خریده باشید حتماً نمی‌دانید که با چه روشی می‌توانید از صفحه نمایشگر خود عکس بگیرید. در این صورت با یک جست‌و‌جوی ساده در اینترنت می‌توانید راه گرفتن این اسکرین شات را پیدا کنید.

از گوشی خود «اسکرین شات» حرفه‌ای بگیرید
 
ماهرخ چنگیز؛ حتماً برای شما هم پیش آمده که بخواهید از صفحه نمایشگر گوشی خود عکس یا اسکرین شات بگیرید. اگر این گوشی را تازه خریده باشید حتماً نمی‌دانید که با چه روشی می‌توانید از صفحه نمایشگر خود عکس بگیرید. در این صورت با یک جست‌و‌جوی ساده در اینترنت می‌توانید راه گرفتن این اسکرین شات را پیدا کنید.
 
اما گرفتن اسکرین شات به کمک دکمه‌ها روی گوشی نکات منفی به همراه دارد. از جمله اینکه اگر شما بخواهید این اسکرین شات را برای فرد دیگری بفرستید می‌تواند بخش‌هایی از صفحه نمایشگر گوشی شما را نشان دهد که شاید شما تمایل به نمایش آن را نداشته باشید.
 
یا اگر بخواهید از یک متن یا صفحه بلند بالا اسکرین شات تهیه کنید متأسفانه این امکان برای شما فراهم نخواهد شد و تنها بخش‌هایی که در صفحه نمایش قابل رؤیت هستند در اسکرین شات شما ثبت می‌شوند. در این شرایط می‌توانید از اپلیکیشن‌های کمکی استفاده کنید که کار گرفتن اسکرین شات از گوشی شما را با توجه به جزئیات دقیق انجام می‌دهند. یکی از این برنامه‌ها Stichcraft است.
 
این برنامه دقیقاً برای گرفتن اسکرین شات‌های بلند از محتویات قابل نمایش در گوشی طراحی شده است. برای گرفتن اسکرین شات به کمک این برنامه هم کافی است برای نمونه از پنجره یک چت از بالا به پایین سوایپ (با انگشت روی صفحه نمایش بکشید) کنید تا اسکرین شات بلندتان ثبت شود. این برنامه می‌تواند در گرفتن اسکرین شات از تاریخچه چت‌ها، پیامک‌ها و صفحات اینترنتی یک ابزار مفید باشد.
 
تا به حال به این موضوع فکر کرده‌اید که کاش امکان فیلم گرفتن از صفحه نمایشگر خود را داشتید؟ اگر به این موضوع نیز فکر کرده و تاکنون راهی پیدا نکرده‌اید اپلیکیشن Screenshot Touch دقیقاً برای این کار ساخته شده است. این برنامه علاوه بر گرفتن اسکرین شات از اطلاعاتی که می‌خواهید امکان فیلمبرداری از نمایشگر را نیز به شما می‌دهد. همچنین این برنامه امکان تعیین فرمت و وضوح تصویر خروجی‌ها را هم به کاربرانش می‌دهد. هر دو اپلیکیشن به‌صورت رایگان در اختیار کاربران سیستم عامل اندروید قرار گرفته است.
 
منبع: روزنامه ایران
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان