ماهان شبکه ایرانیان

رسانه های روسی: "ترامپ" به دنبال بهبود وجهه خود است

رسانه های روسیه با اشاره به دیدار آتی سران روسیه و آمریکا اعلام کردند: ترامپ برای بهبود وجهه خود به دیدار با پوتین نیاز دارد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری میزان، رسانه های روسی در گزارش های خود در دو روز اخیر به تفصیل اوضاع پیرامون اجلاس سران روسیه و آمریکا در هلسینکی پایتخت فنلاند را تشریح کردند.

** شبکه روسی رن.تی.وی: ترامپ تحت فشار است
شبکه تلویزیونی رن.تی.وی روسیه امروز گفت: ترامپ در آمریکا تحت فشار شدید قرار دارد و در این شرایط به هلسینکی می رود.
رسانه روسی افزود: انتخابات کنگره آمریکا در پیش است و روز ششم ماه نوامبر (15 آبان ماه) برگزار می شود.
رن.تی.وی به نقل از کارشناسان تاکید کرد: ترامپ شدیدا نیاز به ترمیم وجهه خود با نشان دادن شخصیتی بسیار شجاع دارد که قدرتمندتر از پوتین است و با این هدف به فنلاند سفر می کند.
در همین حال، این شبکه روسی گفت: روسیه نباید اتهام اخیر به 12 نفر از مقام ها و کارکنان سازمان اطلاعات خارجی روسیه از سوی آمریکا را نادیده بگیرد، سکوت در این شرایط به معنی عقب نشینی روسیه خواهد بود.

**روزنامه وزگلیاد: دیدار پوتین و ترامپ برای اروپا خطرناک خواهد بود
روزنامه اینترنتی وزگلیاد در گزارشی با اشاره به نیاز ترامپ برای دیدار و مذاکره با پوتین نوشت: به گزارش رسانه های آلمانی این دیدار ممکن است برای اروپا خطرناک باشد.
رسانه روسی نوشت: اگر اجلاس سران روسیه و آمریکا در هلسینکی به دیدار همفکران تبدیل شود، به شدت به اروپا ضربه می زند.
وزگلیاد نوشت: ترامپ آرزوی بزرگ برای دوستی با پوتین دارد و بارها از وی تمجید کرده است و این موضوع به شدت نگرانی غرب را برانگیخته است.
«اروپا نگران آن است که پوتین و ترامپ درباره لغو تحریم های ضدروسی، خروج نیروهای آمریکایی از سوریه، توقف رزمایش ها در منطقه بالتیک و به رسمیت شناختن مالکیت روسیه بر کریمه به توافق برسند.»

**راشاتودی: آمریکا در پی مسموم کردن فضای دیدار پوتین و ترامپ است
شبکه تلویزیونی راشاتودی با اشاره به اتهام به 12 شهروند روس از سوی آمریکا گفت: وزارت دادگستری آمریکا با طرح این اتهام تلاش کرد فضای دیدار پوتین و ترامپ را مسموم کند.
در گزارش شبکه روسی، گفته شده که انتخاب زمان اعلام اتهام در آستانه دیدار پوتین و ترامپ تصادفی نیست و این افراد به مداخله در انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 آمریکا متهم شدند.
رسانه روسی افزود: با این وجود، ترامپ به دیدار با پوتین و گفت وگو درباره مسائل مورد اختلاف امیدوار است.

** تارنمای بیزنس آنلاین: پوتین و ترامپ نظام جهانی را برهم می زنند
تارنمای روسی بیزنس آنلاین در گزارشی به نوشته میخاییل تارتوتا کارشناس امور آمریکایی روسیه نوشت: پوتین و ترامپ هر یک در نوع خود نظام جهانی را نمی پذیرند و به دلیل تغییر آن هستند.
وی به امکان توافق پوتین و ترامپ در مسائل مختلف در اجلاس هلسینکی اشاره کرد و افزود: سران کشورهای اروپایی نگران آن هستند که پس از اجلاس سران روسیه و آمریکا وضعیت نگران کننده ای در جهان بوجود بیاید و همه چیز تغییر کند.

/

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان