فرادید؛ از زمان معرفی نسل اول تویوتا کورولا در سال 1966 تا هم اینک، مشکل بزرگ دیگر خودروسازان این است که تویوتا همواره مشتریان کورولا را با خود داشته و کسی سراغ خودرو دیگری نرفته است!
میانگین سنی خریداران کورولا نزدیک به هفتاد سال است و مشخص نیست این شرکت چرا اینترنت پرسرعت را با نسل جدید این محصول آمیخته زیرا به کار مالک خودرو نمیآید!
به گزارش فرادید، اتوموتیو نیوز آمریکا در خبری که امروز منتشر کرده با ستایش از
رویه جدید کورولا، از آغاز عرضه نسل جدید آوالون و کورولا در بازار آمریکا خبر داده است. در این راستا، یوشیکی کونیشی مدیر بخش تویوتا اسپورت در مصاحبه با این رسانه مشهور اعلام کرده که ما خوشحالیم که مشتریان کورولا وفادارانه این محصول را دنبال میکنند و میخرند، اما در نسل تازه ما سعی در تولید یک کورولای جوان پسند و آنلاین داشتیم که با نیازهای روز رانندگان مطابقت داشته باشد.
هدف تویوتا در کورولای جدید، جذب جوانان 20 تا 30 ساله است.
ازجمله نکات جالبی که به مدد
سیستم ان تیون 3 (entune3) در این خودرو آنلاین برای رانندگان میسر شده بستن و باز کردن شیشه پنجرهها از طریق موبایل، پیدا کردن رستورانهای خوب در شهر یا مواردی از این دست است. تویوتا که با رهبری آکیرو تویودا قصد دارد دوباره به بزرگترین خودروساز جهان بدل گردد، طبق برآورد موسسه مک کینزی تا سال 2030 به درآمد سالانه 750 میلیارد دلار دست خواهد یافت که این به واسطه قدرت و برتری
تویوتا در زمینه آینده نگری و حرکت به سمت ارائه خدمات اشتراکی خودرو و تولیدات باکیفیت در بخش فروش اتومبیل است که تا یک دهه آینده 70 درصد کل بازار خودرو را فرا میگیرد.
این شرکت که در عرضه محصولات هاچبک و نیز سدانهای اقتصادی و بزرگ شهری با دومحصول کورولا هاچ بک و آوالون در سالهای گذشته توفیقی نداشته است، قصد دارد در نسل جدید موفقیت را در این دو سگمنت سخت و رقابتی تجربه کند. هوش مصنوعی ارتقا یافته در این خودرو به همراه اتصال دائم به اینترنت موجب خواهد شد محصولات تویوتا نظیر تویوتا کرون محبوبیت بیشتری در بین جوانان داشته باشند.
قیمت پایه کورولا هاچبک از 19 هزار دلار شروع شده و تویوتا تلاش دارد تا فروش ماهانه خود را در ژاپن و آمریکا با قدرت آغاز کند. باید منتظر ماند و دید آیا تویوتا خواهد توانست به جای جذب بزرگ ترها، جوانان را به سمت مدل تازه خود یعنی کورولا اسپورت سوق دهد؟ هنوز چیزی مشخص نیست.