بازپرس رسیدگی کننده به جرائم امنیتی و مواد مخدر استان کرمان خبر داد

کشف ۳۵ کیلوگرم هروئین به ارزش یک میلیارد تومان/ پیام رسان‌های خارجی ابزاری برای بازاریابی و فروش مواد مخدر

بازپرس رسیدگی کننده به جرائم امنیتی و مواد مخدر استان کرمان از شناسایی و دستگیری دو تبعه افغانستانی که در زمینه نگهداری و توزیع هروئین در سطح کشور فعال بودند خبر داد وگفت:اعضای این باند از پیام رسان‌های خارجی به عنوان ابزار بازاریابی و فروش مواد مخدر استفاده می‌کردند.

دوتبعه افغان فعال در زمینه توزیع هروئین دستگیر شدند/ کشف 35 کیلوگرم هروئین به ارزش یک میلیارد تومان/پیام رسان‌های خارجی ابزار بازاریابی و فروش مواد مخدربازپرس رسیدگی کننده به جرائم امنیتی و مواد مخدر استان کرمان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، از شناسایی و دستگیری دو تبعه افغانستانی که در زمینه نگهداری و توزیع هروئین در سطح کشور فعال بودند خبر داد و گفت:اعضای این باند از پیام رسان‌های خارجی به عنوان ابزار بازاریابی و فروش مواد مخدر استفاده می‌کردند.

مسلم قزلباش اظهار داشت: این افراد با وارد کردن هروئین از مرز‌های شرقی کشور و به نگهداری و انتقال و توزیع مواد مخدر در سایر استان‌های کشور اقدام می‌کردند.

این مقام قضایی تصریح کرد: بلافاصله رسیدگی به این موضوع در دستور کار سیستم قضایی و پلیس قرار گرفت و محل اختفای این افراد در حاشیه شهر کرمان شناسایی و مورد ضربه قرار گرفت و دو تبعه افغانستانی در این رابطه دستگیر شد.

وی افزود:در این عملیات بیش از 35 کیلوگرم مواد مخدر از نوع هروئین به ارزش تقریبی یک میلیارد تومان کشف و ضبط گردیده است.

وی بر ضرورت نظارت بیشتر خانواده‌ها و مسئولان به موضوع فضای مجازی اشاره کرد و گفت:این افراد با استفاده از بستر پیام رسان‌های خارجی اقدام به بازاریابی و فروش مواد مخدر هروئین می‌کردند.

بازپرس شعبه ششم دادسرای عمومی و انقلاب کرمان خاطرنشان کرد: دستگاه قضائی با قاطعیت با هر گونه عوامل دخیل در موضوع قاچاق مواد مخدر برخورد می‌نماید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر