سلبریتی هایی که اکانت شبکه های اجتماعی خود را حذف کردند

شبکه های اجتماعی مزایای زیادی دارند. وسیله ای هستند برای ارتباط برقرار کردن با کسانی که ممکن است نتوانیم آن ها را از نزدیک ملاقات کنیم و به علاوه تنها با یک کلیک می توانیم نظراتمان با هزاران نفر در میان بگذاریم

سلبریتی هایی که اکانت شبکه های اجتماعی خود را حذف کردند

شبکه های اجتماعی مزایای زیادی دارند. وسیله ای هستند برای ارتباط برقرار کردن با کسانی که ممکن است نتوانیم آن ها را از نزدیک ملاقات کنیم و به علاوه تنها با یک کلیک می توانیم نظراتمان با هزاران نفر در میان بگذاریم. البته همه ما می دانیم که شبکه های اجتماعی علاوه بر مزایا معایبی نیز دارند و می توانند مکانی برای ایجاد احساس نفرت به خصوص برای افراد مشهوری که میلیون ها فالوور دارند باشد.

بعضی از سلبریتی ها برای فرار از این احساس نفرت با حذف اکانت شبکه های اجتماعی حضور خود را به طور موقت از فضای مجازی پاک کرده اند. در ادامه ببینیم چرا بعضی از سلبریتی ها اکانت شبکه های اجتماعی را حذف کرده اند.

آریل وینتر

آریل وینتر در ماه جولای 2018 برای دور شدن از آزار و اذیت های منتقدان فضای مجازی و پاپارازی ها و بعد از حذف عکسی که بدون رعایت قانون کپی رایت توسط پاپارازی ها منتشر شده بود اکانت توییتر خود را حذف کرد و در اینستاگرام دلیل کارش را دور شدن از تجربیات منفی فضای مجازی اعلام کرده است.

کلی ماری ترن

کلی بعد از بازی در فیلم جنگ ستارگان: آخرین جدای با آزار و اذیت مردم در فضای مجازی مواجه شد و اکانت اینستاگرام خود را حذف کرد.

مگان مارکل

مگان مارکل 6 ماه بعد از پاک کردن وبسایت خود “The Tig” تصمیم گرفت اکانت توییتر، اینستاگرام و فیسبوک خود را نیز حذف کند. همانطور که می دانید مگان مارکل به عنوان دوشس ساسکس و همسر پرنس هری مثل بقیه اعضای خانواده سلطنتی باید از شبکه های اجتماعی فاصله بگیرد و فقط از اکانت رسمی قصر کنزینگتون استفاده کند.

دیسی ریدلی

دیسی یکی دیگرا ز قربانیان سریال تلویزیونی جنگ ستارگان است که با نفرت طرفداران سریال به خاطر نقش جدیدش در فیلم مواجه شد. بعد از حادثه حمله مسلحانه باشگاه شبانه اورلندو بسیاری از منتقدان ریدلی را به خاطر استفاده از اسلحه در سریال جنگ ستارگان “منافق” نامیدند و به همین دلیل دیسی اکانت اینستاگرام خود را حذف و تا کنون به این فضای مجازی بازنگشته است.

کاردی بی

آزالیا بنکس در یکی از کامنت های خود در توییتر به کاردی بی توهین کرد و او را “کاریکاتور یک زن سیاه” نامید. کاردی برای دفاع از خود گفت: تفاوت بین من و تو در این است که هرگز وانمود به چیزی که نیستم نکردم. کاردی بعد از حذف اکانت توییتر اکانت اینستاگرام خود را نیز حذف کرد اما یک هفته بعد دوباره بازگشت.

جاستین بیبر

جاستین در ماه آگوست 2016 به فالوورهای صفحه اینستاگرامش تاکید کرد که اگر به کامنت های توهین آمیزشان درباره دوست دختر جدیدش سوفیا ریچی ادامه بدهند اکانت اینستاگرامش را حذف می کند. او با ادامه پیام های توهین آمیز فالوورها اکانت اینستاگرام خود را حذف و بعد از 2 هفته برای به اشتراک گذاشتن عکس های سفرش دوباره به اینستاگرام بازگشت.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان