میرکوهی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد

تشکیل بیش از ۹ هزار پرونده تخلفاتی در کل کشور/ افزایش بازرسی ها و پرونده های متشکله در طرح کشیک نوروزی تعزیرات

سرپرست سازمان تعزیرات حکومتی کشور گفت: از زمان اجرای طرح کشیک نوروزی تا چهارم فروردین ماه بیش از ۱۵ هزار بازرسی صورت گرفته است.

تشکیل بیش از 9 هزار پرونده تخلفاتی در کل کشور/ افزایش بازرسی ها و پرونده های متشکله در طرح کشیک نوروزی تعزیراتعبدالعلی میرکوهی، معاون وزیر دادگستری و سرپرست سازمان تعزیرات حکومتی کشور در گفتگو با خبرنگار حوزه حقوقی- قضایی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار داشت: گشت های تعزیرات در مراکز استان‌ها، شهرستان‌ها و شهر تهران ادامه دارد.

سرپرست سازمان تعزیرات حکومتی عنوان کرد: از ابتدای اجرای طرح کشکیک نوروزی تا پایان روز چهارم فروردین بیش از 15 هزار بازرسی در کل کشور داشتیم که حاصل آن تشکیل بیش از 9 هزار پرونده توسط گشت سیار بوده است.

معاون وزیر دادگستری بیان کرد: فراوانی تخلفات در خصوص میوه فروشی و فرآوردهای پروتئینی از جمله مرغ بوده است.

سرپرست سازمان تعزیرات حکومتی کشور اذعان کرد: در این بازرسی‌ها تخلف گرانفروشی دیده شده و حتی کم فروشی و کیفیت پایین محصولات و کالا هم کم نبوده است.

وی با بیان اینکه طرح کشیک نوروزی تا 15 فروردین ادامه دارد، افزود: در طول مدت گشت 54 هزار پرونده وارده به تعزیرات داشتیم که بخشی از پرونده ها رسیدگی و مختومه شده و بخشی دیگر در حال رسیدگی است.

میرکوهی در پایان گفت: میزان گشت ها و تشکیل پرونده ها به نسبت سال گذشته افزایش داشته و دلیل افزایش پرونده های تخلفاتی این بوده که طرح کشیک نوروزی 17 روز زودتر اجرایی شد و کنترل و نظارت بر تخلفات رشد داشته است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر