انتقاد آقای بازیگر از کم فروشی در «خندوانه»!

رامبد جوان در بیست و چهارمین قسمت از برنامه خندوانه میزبان علی میرمیرانی نویسنده و برنامه ساز تلویزیون بود.

باشگاه خبرنگاران جوان: شب گذشته رامبد جوان به همراه جناب خان، بیست و چهارمین قسمت از فصل جدید خندوانه را به روی آنتن بردند.

در ابتدای برنامه جناب خان بنابه شرط احلام از رژیم گیاه خواری و تغییر سبک زندگی خود گفت و قطعه «اشکله جان» را خواند و با اشاره به نگهداری حیوانات در باغ وحش گفت: چرا برخی از افراد دوست دارند حیوانات را آزار بدهند؟ مگر این حیوانات چه کاری با ما آدم‌ها دارند؟

 

در ادامه برنامه ارژنگ امیرفضلی که نماینده مردم در برنامه «خندوانه» است، با بیان اعتراض خود به کم فروشی در بخشی نمایشی به جوان گفت: صبح از خواب بیدار شدم و متوجه سرماخوردگیم شدم و 170 بار از دستمال کاغذی استفاده کردم تا تمام شد، اما وقتی روی جعبه دستمال را خواندم عدد 200 نوشته شده بود، یعنی 30 تا دستمال در جعبه کم بود. من همانجا اعتراض کردم به دستمال کاغذی که به جای 200 برگ، 170 برگ دستمال در آن وجود دارد. البته من به باد هم اعتراض دارم، رفتم مغازه چیپس خریدم، وقتی پاکت آن را باز کردم، دیدم چند تا دانه چیپس انتهای پاکت هست و مابقی آن باد جمع شده است. درواقع من به باد هم اعتراض دارم، مگر باد را هم به آدم می‌فروشند، آب که فروشی شده، فردا بیایید خورشید هم به ما بفروشید و بگویید، چون خورشید ویتامین D. دارد پول آن به وزارت بهداشت می‌رود.

علی میرمیرانی نویسنده و برنامه ساز تلویزیون در ادامه برنامه خندوانه در گفتگو با جوان از فعالیت‌های اخیر خود گفت: اخیرا مشغول ساخت یک برنامه تلویزیونی هستم، اما متاسفانه به دلیل مشکلات مالی، کار متوقف شده است، همچنین یک کتاب در حال نگارش به اسم «عمو جان استالین» دارم که مربوط به جام جهانی 2018 است و هر وقت که زمان بیکاری داشتم از تمام حواشی و اتفاقات جام جهانی به طنز نگاه کردم، آن را به نگارش درآوردم.

وی در ادامه با اشاره به حضور جوان در برنامه «گفتگوی تنهایی» بیان کرد: اگر جوان یک گفتگو خوب داشته باشد، همان گفتگوی تنهایی بود که با بیان حدیث امام صادق (ع) درباره قضاوت خیلی در فضای مجازی چرخید. «گفتگوی تنهایی» در چند فصل مختلف ساخته شد و اگر خدا بخواهد تا 15 یا 20 روز دیگر سری جدید آن را خواهیم ساخت.

میرمیرانی افزود: کار‌های طنزم را اصولا با نام «ابراهیم رها» می‌نویسم و در برخی از فضا‌ها ابراهیم رها بیشتر می‌گیرد. البته میرمیرانی و رها از یک جایی به بعد در فضای سایبری لو رفت و فضای سایبری 20 سال تلاش من را نابود کرد.

در ادامه این گفتگو جوان با میرمیرانی به اجرای مسابقه سوال و جواب پرداخت و میرمیرانی از نگارش آثار خود و سختی کار در برنامه سازی و نویسندگی گفت و همچنین گزیده‌ای از کتاب صوتی «لحجه سپیدار» با صدای علی میرمیرانی در استودیو پخش شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان