استاندار گلستان:

تیمداری گلستان در لیگ دسته دوم فوتبال قطعی شد

گرگان – استاندار گلستان گفت: تیمداری گلستان در لیگ دسته دوم فوتبال کشور با امضای تفاهم نامه توسط اسپانسر قطعی شده است.

تیمداری گلستان در لیگ دسته دوم فوتبال قطعی شد

به گزارش خبرنگار مهر، سید مناف هاشمی بعدازظهر پنجشنبه در گفتگو با خبرنگاران، اظهار کرد: برای تیمداری استان گلستان در لیگ دسته دوم فوتبال کشور قول داده بودیم و روز گذشته اسپانسر داخلی مورد نظر تفاهم نامه همکاری را امضا کرد تا حضور در این رقابت‌ها به تصویب برسد.

وی افزود: امیدواریم با حضور تیمی از گلستان در لیگ دسته دوم فوتبال کشور از استعدادهای فوتبال منطقه نهایت بهره را ببریم.

هاشمی در خصوص وضعیت تیم‌های لیگ برتری بسکتبال گرگان و والیبال گنبد، گفت: برای بسکتبال گرگان با توافق شهرداری و شورای شهر بودجه مناسبی تصویب شد و برای نماینده والیبال گنبد هم این اجازه را از وزیر کشور گرفتیم که شهرداری گنبد بودجه قابل توجهی برای آن در نظر بگیرد.

وی با بیان اینکه به برخی رشته‌های ورزشی در استان نگاه ویژه‌تری داریم، خاطرنشان کرد: فوتبال، بسکتبال، والیبال، سوارکاری و رشته‌های رزمی، علاقمندان بیشتری در گلستان دارند و ما هم نگاه متفاوت‌تری به این رشته‌ها خواهیم داشت.

گلستان می‌تواند استان برتر ورزش کشور باشد

استاندار گلستان در خصوص برگزاری هفت تورنمنت بین المللی ورزشی به میزبانی گلستان، اظهار کرد: مسابقات بین المللی ووشو تیرماه برگزار شد و مردادماه میزبان مسابقات بسکتبال نوجوانان غرب آسیا هستیم، همچنین پنج تورنمنت بین المللی دیگر هم تا پایان سال برگزار خواهد شد.

هاشمی افزود: هزینه برگزاری این تورنمنت‌ها از طریق منابع ملی و با کمک وزارت ورزش و جوانان تامین می‌شود و جذب اسپانسر را هم در دستور کار داشته‌ایم.

وی با بیان اینکه حوزه ورزش برای ما از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، گفت: در سال‌های گذشته از لحاظ زیرساخت‌های ورزشی و برگزاری تورنمنت‌ها جایگاه خوبی نداشتیم و اکنون این برنامه‌ها در دستور کار ما قرار دارد زیرا گلستان می‌تواند استان برتر کشور در حوزه ورزش باشد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر