نماینده مردم بیجار در مجلس شورای اسلامی:

برگزاری کارگروه رفع موانع تولید در استان خروجی ندارد

سنندج - نماینده مردم بیجار در مجلس شورای اسلامی گفت: شصت و هشت جلسه کار گروه تسهیل و رفع موانع تولید در استان برگزار شده است و خروجی این جلسات مشخص نیست.

برگزاری کارگروه رفع موانع تولید در استان خروجی ندارد

به گزارش خبرنگار مهر، حمدالله کریمی شامگاه پنج شنبه در شصت و هشتمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان کردستان که در استانداری برگزار شد، گفت: اولین و مهمترین خواست مردم استان کردستان رفع مشکل اشتغال و حمایت از سرمایه گذاری است.

نماینده مردم شهرستان بیجار در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: کردستان کلکسیونی از مشکلات ازجمله فقر، طلاق، بیکاری، خودکشی و غیره را دارد و باید مطالعاتی در این زمینه انجام و در راستای حل آن گام برداشته شود.

وی افزود: شصت و هشت جلسه کارگروه رفع موانع تولید در استان برگزار شده و مشخص نیست که خروجی آن چه چیزی باشد و برگزاری این جلسه نیز مانند دیگر جلسات قبلی آن است.

کریمی گفت: حمایت از تولید و رفع بیکاری موضوعی فرا بخشی است و باید تمامی دستگاه ها دست به دست هم دهد و در راه حل این مشکل گام بردارند.

نماینده مردم شهرستان بیجار در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نبود فهم بر موضوع مشکلات اصلی در استان است، اظهار داشت: کشاورزی بیشترین سهم اشتغال را در استان دارد اما در این جلسه اجازه ای به مدیر کل جهاد کشاورزی داده نشد که آماری را ارائه دهد.

وی افزود: یکی دیگر از اصلی ترین راه حل های بیکاری توجه به اشتغال روستایی است اما بازهم اجازه ای به نماینده صندوق کارآفرینی امید برای ارائه آمار داده نشد و این نشان از عدم فهم کامل بر موضوع این جلسه است.

وی با بیان اینکه به نظر شخصی بنده شعار انتخابی مقام معظم رهبری از سال 95 اجرایی نشده است، گفت: عملکرد ما مدیران اعتماد مردم را به نظام از بین برده است.

کریمی گفت: کارنامه بانک ها در استان وجود تولیدکنندگانی است که مشکل آنها با بانک ها است و سد های بزرگی را سر آنها قرار می دهند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان