آموزش ساخت کیف نمدی بسیار شیک در منزل

کیف نمدی از انواع وسایلی است که به راحتی می توانید آن را در منزل درست کنید و از تهیه آن لذت ببرید. در ادامه این مطلب ساخت کیف نمدی را به شما همراهان عزیز و گرامی به صورت مرحله به مرحله آموزش می دهیم.

آموزش ساخت کیف نمدی بسیار شیک در منزل

اغلب خانم ها و دختران جوان به ساخت کیف در منزل علاقه مند هستند و تمایل دارند با استفاده از لوازم در دسترس شان وسایل زیبایی را درست کنند. برای ساخت کیف نمدی می توانید از پارچه نمدی ضخیم و نازک و نخ دسمه و نخ معمولی و سوزن مخصوص و زیپ کیف استفاده کنید.

آموزش ساخت کیف نمدی

امروزه دست ساز های نمدی نظیر جامدادی نمدی و ساعت نمدی و عروسک نمدی و کیف نمدی در بین خانم ها بسیار پرطرفدار و محبوب شده اند و برای ساخت این وسایل نمدی از پارچه های نمدی در انواع رنگ های مختلف استفاده می شود. در ادامه این مطلب آموزش ساخت کیف نمدی را در اختیار شما همراهان عزیز و گرامی قرار داده ایم که امیدواریم از ساخت این کیف زیبا نهایت لذت را ببرید.

ساخت کیف نمدی

وسایل لازم برای تهیه کیف نمدی

  • پارچه نمدی ضخیم در انواع رنگ های مختلف
  • پارچه نمدی نازک در رنگ های مختلف
  • نخ معمولی
  • نخ دسمه
  • سوزن مخصوص نمد دوزی
  • زیپ کیف

آموزش مرحله به مرحله ساختن کیف نمدی

ابتدا پارچه نمدی ضخیم را به صورت یک شکل برش بزنید توجه داشته باشید که این برش ها الگوی اصلی کیف نمدی هستند و می توانید از هر رنگی که دوست دارید برای آن استفاده کنید.

نحوه ساخت کیف نمدی
برای تزیین کردن قسمت جلویی کیف به چند پارچه نمدی نازک در رنگ های مختلف نیازمند هستید و می توانید این پارچه های نمدی را در انواع طرح های مختلف برش بزنید که برای ساخت این مدل کیف نمدی پارچه های نازک را به شکل اشک برش زده ایم که اندازه این اشک ها سلیقه ای است.
در مرحله بعدی آموزش ساختن کیف نمدی باید نمدهای رنگی را که برش زده اید در یک قسمت از الگوی اصلی کیف نمدی مرتب کنید.

کیف نمدی طرح دار و زیبا

با کمک سوزن و نخ و دوخت دندان موشی برش های اشکی را روی قسمت اصلی کیف نمدی متصل کنید. می توانید برای چسباندن برش های اشکی از چسب حرارتی نیز استفاده کنید ولی متصل کردن این برش ها با دوخت دندان موشی باعث زیبایی بیشتر مدل کیف نمدی می شود.

روش ساختن کیف نمدی
بعد از دوختن قسمت های رنگی با استفاده از یک نخ همرنگ با هر کدام از نمدهای رنگی یک خط باریک و صاف را به صورت متصل به قسمت های رنگی بدوزید.

کیف نمدی شیک
در این مرحله از دستور ساخت کیف نمدی باید قسمت هشتی شکلی را که در انتهای الگو اصلی کیف موجود است به یکدیگر وصل نمایید به این صورت که دو لبه قسمت هشتی را کنار یکدیگر و به سمت قسمت داخلی قرار دهید و با کمک دوخت دندان موشی این لبه ها را به یکدیگر وصل کنید.

کیف نمدی زیبا و شیک

کیف نمدی زیبا کیف نمدی شیک و طرح دار
زیپ کیف را در این مرحله در قسمت لبه بالایی الگوی اصلی قرار بدهید و با کمک چرخ خیاطی و یا با استفاده از دست زیپ را بدوزید.

کیف نمدی طرح دار
برای اینکه قسمت داخلی کیف نمدی تمیزتر به نظر برسد می توانید از پارچه نواری گیپوری برای پوشاندن زیپ استفاده کنید و این پارچه را با کمک چسب حرارتی روی قسمت اضافی زیپ و در داخل کیف بچسبانید.

دوختن کیف نمدی
اگر تمایل دارید برای کیف نمدی بند وصل کنید باید یک تکه باریک از پارچه نمدی را جدا کنید و در دو طرف انتهایی کیف بدوزید توجه داشته باشید که این قسمت برای آویزان کردن بند کیف لازم است.

مدل کیف نمدی دست دوز
در این مرحله از ساخت کیف نمدی از یک قسمت کیف شروع به زدن دوخت دندان موشی کنید تا شکل اصلی کیف کامل شود.

مراحل ساختن کیف نمدی
بعد از اینکه دور تا دور الگو اصلی کیف را دوختید کیف نمدی دست دوز آماده استفاده است و می توانید بند را به کیف وصل کنید تا شکل کیف کاربردی و کامل تر شود.

مدل کیف نمدی

در این مطلب با دستور ساخت کیف نمدی آشنا شدید که امیدواریم از ساختن این کیف زیبا و شیک نهایت لذت را ببرید و بتوانید به راحتی آن را در منزل درست کنید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان