برزو ارجمند اینبار در لباس پلیس +عکس

تصویربرداری مجموعه تلویزیونی «گشت پلیس» به کارگردانی مهرداد خوشبخت آغاز شده است و تا یک ماه دیگر ادامه دارد.

باشگاه خبرنگاران: تصویربرداری مجموعه تلویزیونی «گشت پلیس» به کارگردانی مهرداد خوشبخت آغاز شده است و تا یک ماه دیگر ادامه دارد.
این سریال به مناسبت هفته نیروی انتظامی از تلویزیون پخش خواهد شد. درباره این مجموعه تلویزیونی با تهیه کننده، کارگردان و یکی از بازیگران آن گفتگو کردیم که در ادامه آن را می‌خوانید.


سعید پروینی، تهیه کننده سریال گشت پلیس در خصوص این سریال گفت: قصه سریال 13 قسمتی «گشت پلیس» دنباله‌دار است. اما در برخی از قسمت‌ها، قصه‌های فرعی در سریال مطرح می‌شود و این قصه‌ها در همان قسمت به نتیجه رسیده و تمام می‌شود. همچنین در این سریال بازیگران مهمان زیادی حضور دارند و با توجه به قصه، لوکیشن‌های متعددی هم وجود دارد.


وی ادامه داد: بازیگران اصلی سریال «گشت پلیس» فرهاد قائمیان، امیررضا دلاوری، برزو ارجمند، عزت الله مهرآوران، شهین تسلیمی، بهرام ابراهیمی و سارا خوئینی‌ها و... هستند.


تهیه کننده سریال «گشت پلیس» در خصوص زمان تصویربرداری این سریال عنوان کرد: ضبط سریال «گشت پلیس» تا یک ماه دیگر ادامه خواهد داشت. در این بین لوکیشن‌های متفرقه و تک سکانسی بسیاری داریم. ضمنا حمید برزگر، نویسنده سریال همزمان با فیلمبرداری، فیلمنامه اولیه محمدرضا ریاحی را بازنویسی می‌کند.
پروینی اظهار داشت: با توجه به اینکه زمان تصویربرداری «گشت پلیس» طولانی می‌شود، امکان دارد هفت قسمت دوم این مجموعه تلویزیونی به هفته ناجا نرسد و با دو ماه تاخیر پخش شود.


مهرداد خوشبخت کارگردان سریال «گشت پلیس» هم، در خصوص نظرات موسسه ناجی هنر در فیلمنامه این سریال گفت: ناجا سفارش دهنده است و علاقه دارد نظراتش در سریال اعمال شود، البته من چند سال پیش هم با ناجی هنر کار کرده بودم و الان به نظرم پخته‌تر شده‌اند.
وی ادامه داد: «گشت پلیس» فیلم پلیسی است که ویژگی خاصی دارد. این سریال برای پخش در هفته پلیس ساخته می‌شود.
خوشبخت بیان کرد: این سریال صحنه‌های اکشن زیادی دارد و پیچیدگی قصه در سریال «گشت پلیس» وجود دارد. در این سریال به چند مسئله روز از جمله ماده مخدر گل پرداخته می‌شود. به نظرم سریال برای بینندگان تلویزیون جذابیت دارد.
وی در خصوص بازیگران این سریال عنوان کرد: قائمیان رئیس این تیم سه نفره و پلیسی مقتدر، با تجربه، باهوش و تواناست. امیر دلاوری نقش خوبی را بازی می‌کند و شخصیت خاصی دارد؛ او سعی می‌کند از اسلحه استفاده نکند و با حرکت فیزیکی کار خود را پیش ببرد. سومین نفر پلیس تازه وارد و کم تجربه‌ای است که تجربه‌هایی را در این گروه به دست می‌آورد که برزو ارجمند نقش آن را بازی می‌کند.


وی ادامه داد: در این سریال هم قسمت‌هایی داریم که حالت معمایی دارد. در این سریال بازیگران جذاب حضور دارند و در هر قسمت عملیات‌های پلیسی انجام می‌دهند و بخش‌های اکشن وجود دارد.


دلاوری: برخلاف گفته مخاطبان خیلی سریال پلیسی بازی نکردم
امیررضا دلاوری بازیگر این سریال هم، در خصوص نقش خود گفت: نقشی جذاب و متفاوت در این سریال دارم و تمام انرژی خود را برای ایفای نقشم می‌گذارم. البته من زیاد سریال‌های پلیسی بازی نکردم؛ در حالی که مخاطبان می‌گویند که من زیاد سریال پلیسی بازی می‌کنم.

گفتنی است؛ عوامل سریال تلویزیونی «گشت پلیس» عبارتند از: تهیه کننده: سعید پروینی، کارگردان: مهرداد خوشبخت، نویسنده: حمید برزگر و محمدرضا ریاحی، مدیر تصویربرداری: سعید براتی، تدوین: مهدی جودی و آریا اردستانی، صداگذار: امین شریفی، دستیار اول کارگردان: رضا شریفی، مدیر برنامه‌ریزی: خسرو نصیری خواه، مدیر صدابرداری: فرخ فدایی، طراح صحنه و لباس: نازی پرتوزاده، طراح گریم: شهرام خلج، مدیر تولید: داود جمشیدی، منشی صحنه: ساناز فرهانی، دستیار تهیه کننده:پویا خسروی.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان