بازگشت بازیگر زن قدیمی بعد از ۲۰ سال روی صحنه

هادی مرزبان کارگردان نمایش «آمیزقلمدون» که پیش از این در تماشاخانه ایرانشهر به صحنه رفته بود، اعلام کرد اجرای این نمایش در پردیس تئاتر شهرزاد ادامه پیدا می‌کند.

افکارنیوز: هادی مرزبان کارگردان نمایش «آمیزقلمدون» نوشته زنده یاد اکبر رادی که به تازگی اجرای خود در سالن ناظرزاده کرمانی تماشاخانه ایرانشهر را به پایان رساند، درباره ادامه اجرای این اثر گفت: مخاطبان بسیاری به دلیل همزمانی اجرای نمایش «آمیزقلمدون» با مسابقات جام جهانی فوتبال نتوانستند به تماشای آن در تماشاخانه ایرانشهر بنشینند از این رو تصمیم گرفتیم تا با ادامه اجرای «آمیزقلمدون» این فرصت را برای علاقه‌مندان فراهم کنیم.

وی اظهار کرد: به زعم دوستان و کارشناسانی که به تماشای اجرای «آمیزقلمدون» نشستند، این نمایش به معنای واقعی تئاتر است؛ چه به لحاظ مسایل تراژیک و چه به لحاظ طنز بسیار خوب استاد اکبر رادی در نگارش اثر.

مرزبان درباره زمان و مکان اجرای مجدد نمایش «آمیزقلمدون» افزود: تصمیم گرفتیم این نمایش را از نیمه دوم مرداد به مدت 15 شب در سالن شماره 3 پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه ببریم.

کارگردان «آمیزقلمدون» درباره احتمال وجود تغییرات در اجرای مجدد این نمایش، گفت: احتمالا یک یا 2 نفر از بازیگران جوان نمایش «آمیزقلمدون» تغییر می‌کنند.

ایرج راد و فرزانه کابلی از جمله بازیگران نمایش «آمیزقلمدون» هستند که بعد از حدود 20 سال از اولین اجرای خود، بار دیگر به صحنه رفت.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان