نسیم هاوال به ایران رسید!

طوفان هاوال شعاری بود که در سال ۹۴ شرکت عظیم خودرو برای واردات و عرضه محصولات مختلفی از شرکت گریت وال هاوال چین انتخاب کرد

طوفان هاوال شعاری بود که در سال 94 شرکت عظیم خودرو برای واردات و عرضه محصولات مختلفی از شرکت گریت وال هاوال چین انتخاب کرد. در حقیقت واردات این برند با همکاری دیار خودرو صورت گرفت و با تبلیغات گسترده ای با عنوان "طوفان هاوال به ایران رسید"، پیش فروش چند مدل از گریت وال همچون مدل های H2 و H6 و با موعد تحویل 90 الی 120 روز کاری آغاز شد.
اما در ادامه مشکلاتی بر سر راه واردات این خودرو ایجاد شد و در طی واردات این خودروها، دیارخودرو نیز حال و روز خوبی را تجربه نمی کرد که همگی باعث شد تا این طوفان تا پایان سال 95 نیز صورت هیچ یک از مشتریان را نوازش نکند! اما در واپسین لحظات سال 95 بود که خبری موثق از ترخیص چندین مدل از هاوال های گمرک به دست خودروبانک رسید و عکس هایی برای ما ارسال شد، عکس هایی که امید رسیدن حداقل نسیم اولیه این طوفان را زنده کرد.

گریت وال هاوال H9

گریت وال هاوال H9

متاسفانه اطلاعات دقیقی هنوز در دسترس نیست که چه تعدادی از خودروهای هاوال و چه مدل هایی از گمرک ترخیص شده اند اما به نظر می رسد که فعلاً تعداد بالایی از این خودرو ترخیص نشده اند و با نیم نگاهی به عکس ها می توان فهمید که خودروی هاوال H9 که به خوارزم نامیده شده بود در بین آنها قرار دارد. همچنین در دیگر عکس ها مشخص است که مدل های هاوال H2 و هاوال H8 نیز در بین این محموله قرار دارند و البته گزاش شده که مدل H6 نیز در بین خودروها موجود هستند و لذا باید گفت که تمامی چهار مدل پیش فروش شده در این پارت حضور دارند.

ترخیص تعدادی هاوال

ترخیص تعدادی هاوال

اگر خاطرتان باشد هاوال H9 یا همان خوارزم در سال 94 با قیمت قطعی 240 میلیون تومان پیش فروش شده بود که قطعاً این رقم هم اکنون بیشتر نیز می باشد. همچنین هاوال H8 و هاوال H2 که به نام های دنیرا و ملانی نامگذاری شده بودند، به ترتیب قیمت های قطعی 196 و 92 میلیون تومان را داشتند.
گریت وال هاوال خودروی معروفی در بازار چین، بزرگ ترین بازار خودرو دنیا است و حتی مدل H6 توانسته برای چندین سال عنوان پرفروش ترین شاسی بلند این بازار را بدست آورد و امیدواریم حال پس از این تاخیر نسبتاً طولانی بتوانیم شاهد حضور گسترده این خودرو معروف در بازار داخلی نیز باشیم.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر