حجت الاسلام ناصری نژاد به الف خبر داد؛ سوال از ظریف برای انفعال وزارت خارجه در قبال انقلاب بحرین

عضو کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس با بیان اینکه وزارت خارجه در قبال انقلاب بحرین تحرک خاصی نداشت و منفعلانه برخورد کرده، گفت: ظریف باید با حضور در صحن مجلس پاسخگو باشد.

حجت الاسلام ناصری نژاد به الف خبر داد؛			سوال از ظریف برای انفعال وزارت خارجه در قبال انقلاب بحرین

حجت الاسلام و المسلمین مجید ناصری نژاد نماینده شادگان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار الف با اشاره به سوال خود از محمد جواد ظریف وزیر خارجه که هفته آینده در صحن مجلس مطرح می شود، گفت: محور این سوال در خصوص انقلاب بحرین و انفعال وزارت خارجه در این زمینه است.

وی افزود: ما معتقدیم که وزارت خارجه عملکرد خوبی نداشت در حالی که می توانستند بهتر وارد موضوع شده و آنرا مدیریت می کردند.

عضو کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس با بیان اینکه وزارت خارجه نسبت به نهضت و مردم بحرین حمایت آنچنانی نداشته، تصریح کرد: این در حالی است که عربستان برخلاف موازین بین المللی، حقوق بشری و انسانی نهضت ملی و مردمی بحرین را سرکوب، عده زیادی را مجروح، شهید و حتی زندانی کرد.

حجت الاسلام ناصری نژاد تصریح کرد: به رغم این همه اقدامات ضد انسانی عربستان، جمهوری اسلامی ایران هیچگونه برخورد درستی نداشتیم.

وی با بیان اینکه در همین زمینه سوال از ظریف سوال کردم، گفت: وزیر با حضور در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس به سوال پاسخ داد اما توضیحات وزیر قانع کننده نبود.

عضو کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس با بیان اینکه توضیحات وزیر شعارگونه و کلی گویی بود، گفت: وزیر می گفت ما آماده کمک هستیم اما اقدام عملی نکردند.

حجت الاسلام ناصری نژاد تصریح کرد: انقلابیون بحرین، شیخ عیسی قاسم و جوانان انقلابی بحرین توقعات بیشتری از جمهوری اسلامی داشتند اما مسئولین وزارت خارجه محافظه کاری کردند و می خواستند لابی های اروپائی و آمریکا را در مذاکرات راضی نگه دارند و آنها در این زمینه ناراحت نشوند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان