ماهان شبکه ایرانیان

نیمار: فکر می کنید تکل هایی که روی من می شود درد ندارد؟!

مهاجم پاری سن ژرمن و تیم ملی فوتبال برزیل به علت راحت زمین خوردن مورد انتقادات زیادی قرار گرفته، اما خودش می‌گوید که تکل های خشنی روی او صورت می‌گیرد.

نیمار: فکر می کنید تکل هایی که روی من می شود درد ندارد؟!

به گزارش خبرگزاری مهر، نیمار جونیور بازیکن 26 ساله در رقابت های باشگاهی مصدوم شد، اما توانست با تلاش بسیار خود را به رقابت های جام جهانی 2018 روسیه برساند. وی در پاسخ به انتقاداتی که چرا خیلی راحت به زمین می خورد و مدت ها روی زمین دراز می کشد گفت: جوک هایی که درباره من می گویند را دیده ام، اما فقط به آنها می خندم. حتی دیروز یک پست در اینستاگرام گذاشتم که درباره همین موضوع بود.

وی افزود: روش فوتبال بازی کردن من دریبل حریف است. نمی توانم مقابل آنها بایستم و بگویم، عزیزم، ببخشید، من می خواهم گل بزنم! نمی توانم چنین کاری کنم و باید آنها را دریبل بزنم. باید سعی کنم کاری کنم. بازیکن مقابل هم نمی خواهد به من اجازه ورود بدهد عبور کنم پس روی من خطا می کند.

بازیکن تیم ملی برزیل تاکید کرد: در اکثر موارد سریع تر و سبک تر از مدافع رو به رو هستم برای همین آنها تکل می زنند و داور برای همین آنجاست. فکر می کنید دوست دارم همیشه تکل شوم؟ نه، چرا که درد آور است. پس از بازی ها چهار یا پنج ساعت پایم را در یخ می گذارم. موضوع پیچیده ای است، اما اگر آن را تجربه نکرده باشید متوجه منظورم نخواهید شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان