هتل ترانسیلوانیا ۳: تعطیلات تابستانی در باکس‌آفیس آخر هفتۀ هالیوود

سینما‌دوستان روزچینی سلام. پروندۀ جام جهانی فوتبال ۲۰۱۸ هم بسته شد و حالا وقت بیشتری برای دیدن فیلم‌های به‌روز دنیا دارید

هتل ترانسیلوانیا 3: تعطیلات تابستانی در باکس‌آفیس آخر هفتۀ هالیوود

سینما‌دوستان روزچینی سلام. پروندۀ جام جهانی فوتبال 2018 هم بسته شد و حالا وقت بیشتری برای دیدن فیلم‌های به‌روز دنیا دارید. پس نوبت تماشای فیلم‌هایی‌ست که باعث رونق گیشۀ سینمای تابستانی هالیوود شده‌اند. با اکران هتل ترانسیلوانیا 3: تعطیلات تابستانی در رتبه‌بندی‌های باکس‌آفیس آخر هفتۀ هالیوود تغییراتی ایجاد شده که در گیشه هفت با هم آن را مرور می‌کنیم.

باکس‌آفیس آخر هفتۀ هالیوود 13 تا 15 جولای (22 تا 24 تیر)

رتبه نام فیلم فروش هفتگی (میلیون دلار) مجموع فروش
1 هتل ترانسیلوانیا 3: تعطیلات تابستانی 44,1 45,3
2 مرد مورچه‌ای و زنبورک 28,8 132,8
3 آسمان‌خراش (Skyscraper) 25,4 25,4
4 شگفت‌انگیزان 2 16,2 535,8
5 دنیای ژوراسیک: سقوط پادشاهی 15,5 363,2
6  اولین پاکسازی (The First Purge) 9,1 49,5
7 ببخشید که مزاحم شدم (Sorry to Bother You) 4,2 5,3
8 سیکاریو: روز سرباز 3,8 43,2
9 عمو درو (Uncle Drew) 3,2 36,6
10 هشت یار اوشن 2,9 132,2

 

هتل ترانسیلوانا 3: تعطیلات تابستانی
هتل ترانسیلوانیا 3: تعطیلات تابستانی

هیولاهای هتل ترانسیلوانیا مرد مورچه‌ای را شکست دادند

در هفته‌ای که گذشت انیمیشن سینمایی هتل ترانسیلوانیا 3: تعطیلات تابستانی اکران شد و با فروش 44,1 میلیون دلار در صدر جدول فروش آخر هفته قرار گرفت. بدین‌ترتیب هیولاهای این انیمیشن مرد مورچه‌ای را از صدر به زیر آوردند و به خانۀ دوم باکس‌آفیس عقب راندند. سومین فیلم جدول فروش آسمان‌خراش (Skyscraper) با بازی دواین جانسون (راک) است که در مقایسه با انیمیشن هتل ترانسیلوانیا در اولین هفتۀ اکرانش، گیشۀ رضایت‌بخشی را تجربه نکرد. هشت یار اوشن هم در ششمین هفتۀ اکرانش با سه پله سقوط دهمین پرفروش آخر هفتۀ گذشته شد. یکی دیگر از پرفروش‌های آخر هفته فیلم کمدی ببخشید که مزاحم شدم (Sorry to Bother You) است که در دومین هفتۀ اکرانش در پلۀ هفتم جدول فروش ایستاده است.

کنت دراکولا به تعطیلات تابستانی می‌رود

هتل ترانسیلوانا 3: تعطیلات تابستانی
هتل ترانسیلوانیا 3: تعطیلات تابستانی

هتل ترانسیلوانیا 3: تعطیلات تابستانی (Hotel Transylvania 3: Summer Vacation) سومین فیلم از مجموعۀ هتل ترانسیلولانیا است. پیش از این فیلم انیمیشن‌های هتل ترانسیلوانیا 1 و 2 در سال‌های 2012 و 2015 روی پرده رفته‌اند. قسمت سوم این انیمیشن کمدی-‌فانتزی به کارگردانی گندی تارتاکوفسکی ساخته شده است که کارگردانی دو قسمت قبلی را نیز خود به عهده داشته است. یکی از نکات جالب این سه قسمت، حضور آدام سندلر و سلنا گومز به‌عنوان صداپیشه‌های نقش کنت دراکولا و دخترش میویس است.

هتل ترانسیلوانا 3: تعطیلات تابستانی
سلنا گومز صداپیشه نقش مِیویس در فیلم هتل ترانسیلوانیا

داستان فیلم هتل ترانسیلوانیا 3: کنت دراکولا عاشق می‌شود

در قسمت‌های پیشین دیدیم که با وجود همه تلاش‌های کنت دراکولا برای اینکه دختر یکی‌یک‌دانه‌اش، میویس، را از رابطه با انسان‌های معمولی در امان نگه دارد، دخترش عاشق یک پسر معمولی به نام جاناتان شد و با او ازدواج کرد. میویس و جاناتان صاحب پسری نیمه‌انسان نیمه‌خون‌آشام شدند و کنت دراکولا تمام تلاشش را کرد تا نوه‌اش هم به یک خون‌آشام تبدیل شود.

هتل ترانسیلوانا 3: تعطیلات تابستانی
هتل ترانسیلوانیا 3: تعطیلات تابستانی

حالا در قسمت سوم، کنت دراکولا به‌شدت احساس تنهایی می‌کند و دلش می‌خواهد وارد یک رابطه عاطفی شود، اما موفق نیست. تااینکه همراه دختر و سایر اعضای خانواده و دوستان هیولایش برای تعطیلات تابستانی به یک کشتی مسافرتی می‌رود. کاپیتان کشتی زنی اسرار‌آمیز و جذاب است و کنت دراکولا دلباخته کاپیتان می‌شود. غافل از اینکه این کاپیتان جذاب، نوۀ آبراهام ون هلسینگ است که دشمن قدیمی و شکارچی خون‌آشام‌هاست و حالا نوه‌اش برای کنت دراکولا نقشه‌ها دارد… .

هتل ترانسیلوانا 3: تعطیلات تابستانی
هتل ترانسیلوانیا 3: تعطیلات تابستانی

بازیگران:
آدام سندلر، اندی سمبرگ، سلنا گومز.

هتل ترانسیلوانیا 3: تعطیلات تابستانی را ببینید و دیدگاهتان را دربارۀ آن با سایر اهالی روزچین در میان بگذارید.

این مقاله را در شبکه‌های اجتماعی بازنشر دهید
Share
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر