ماهان شبکه ایرانیان

حاجی دلیگانی خواستار شد؛

گزارشی از تصمیمات شورای هماهنگی اقتصادی قوا به مردم ارائه شود

عضو شورای مرکزی فراکسیون نمایندگان ولایی از رئیس مجلس خواست گزارشی از تصمیمات و نتایج مصوبات شورای عالی هماهنگی اقتصادی به مردم ارائه شود.

گزارشی از تصمیمات شورای هماهنگی اقتصادی قوا به مردم ارائه شود

به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه جلسه امروز یکشنبه مجلس شورای اسلامی، حسینعلی حاجی دلیگانی در تذکر شفاهی گفت: طی دو هفته ای که در بین مردم بودیم مشکلات مردم را مشاهده کردیم.

وی گفت: باید سیستمی طراحی شود تا نمایندگان بتوانند مشکلات مردم را در آن سیستم منتقل کرده و دغدغه های آنها را پیگیری کنند.

عضو شورای مرکزی فراکسیون نمایندگان ولایی افزود: نمایندگان مردم باید در جریان فعالیت های مجلس باشند. باید گزارشی از تصمیمات و خروجی شورای عالی هماهنگی اقتصادی قوا به جامعه ارائه شود زیرا مردم باید در جریان فعالیت ها و تصمیمات مجلس باشند تا امیدوار شوند.

حاجی دلیگانی با اشاره به مشکلات تولید کنندگان ادامه داد: کارگران و مهندسان با بحران بیکاری مواجه هستند. باید سامانه‌ای برای طرح و پیگیری مشکلات مردم ایجاد شود.

در ادامه علی لاریجانی رئیس مجلس این تذکر را وارد دانست و گفت: کمیسیون های مجلس باید فعالیت های خود را جمع بندی و در جلسه ای با وزرا آنها را پیگیری کنند و نتیجه آن را به مجلس ارائه نمایند.

وی افزود: پیشنهاد شما در مورد ایجاد فضایی برای ارائه نظرات نمایندگان در هیئت رئیسه مطرح می‌شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان