شناسه : ۱۰۶۱۹۵۹ - یکشنبه ۳۱ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۵۸
انواع نظم دهنده ها، این ۵ نوع را با قیمت بررسی کنید!
یکی از کارهای مهم برای ایجاد نظم در هر فضایی، استفاده از قفسه بندی و طبقه بندی مناسب برای نگهداری اشیا به صورت منظم است
یکی از کارهای مهم برای ایجاد نظم در هر فضایی، استفاده از قفسه بندی و طبقه بندی مناسب برای نگهداری اشیا به صورت منظم است. این طوری هرگاه به چیزی نیاز داشته باشیم، می توانیم در کم ترین زمان ممکن به آن دست پیدا کنیم. همچنین از آشفتگی و شلوغی محیط هم جلوگیری کنیم. ام دی اف، یک محصول مصنوعی از خرده های چوب است که به دلیل هزینه پایین آن نسبت به چوب طبیعی، از استقبال زیادی برخوردار است. از محصولات نظم دهنده ام دی اف در فضاهای مسکونی، اداری، تجاری، آموزشی و... استفاده می شود.
ویژگی نظم دهنده های ام دی اف
- سبک و قابل حمل
- در رنگ بندی های متنوع و زیاد
- امکان طراحی های ویژه
- امکان انتخاب جنس روکش
- زیبا و مجذوب کننده
- امکان نورپردازی
انواع نظم دهنده های فضاهای مسکونی و اداری
- قفسه
- طبقه
- باکس
- کتابخانه
- دراور و کشو
سوالات متداول
برای طرح سفارشی کالای مورد نظر امکان طراحی آن هست؟
بله. طرح پیشنهادی شما قبل از اجرا توسط طراح طراحی می شود و شما می توانید شبیه ساز طرح تان را قبل از ساخت ببینید.
هزینه طراحی مدل سفارشی به چه صورت است؟
معمولا اگر کار ساخت طرح را به همان شرکت بسپارید هزینه طراحی رایگان است در غیر این صورت باید هزینه طراحی را بپردازید.
هزینه طراحی چقدر است؟
هزینه طراحی بسته به نوع و مساحت طرح تان متغیر است ولی معمولا از 50 هزار تا 200 هزار تومان است.
مدت زمان قفسه و طبقات پیش ساخته چقدر است؟
معمولا قفسه پیش ساخته بین 2 تا 4 روز کاری ارسال می شود.
هزینه ارسال قفسه و طبقات پیش ساخته به چه صورت است؟
هزینه ارسالی معمولا بر عهده مشتری می باشد و بر حسب مسافت و میزان بار متغیر است. معمولا بین 50 تا 120 هزار تومان در تهران است.
مدت زمان تحویل پروژه سفارشی چقدر است؟
بسته به نوع طرح و حجم کاری معمولا بین 7 روز کاری تا 15 رو است.
عوامل موثر در قیمت نهایی چیست؟
نوع جنس، روکش، ابعاد، تعداد طبقات، در دار بودن و تعداد باکس از عوامل تاثیر گذار در قیمت نهایی است.
آیا می توان از شلف و طبقات دیواری در فضاهای اداری استفاده کرد؟
بله. شما می توانید برای قرار دادن وسایل تزئینی، مجلات و کتاب از شلف های دیواری در فضاهای اداری مانند مطب استفاده کنید.
آیا فایل های کشویی چوبی مناسب برای نگهداری پرونده ها در فضای اداری هستند؟
اگر شما پرونده های زیاد و حجیم دارید فایل های ام دی اف گزینه خوبی برای نگهداری آن ها نیستند. با گذشت زمان کشوها تحمل نگهداری پرونده ها را ندارند و فرو می پاشند. اگر پرونده ها کم باشند فایل های کشویی چوبی گزینه های مناسبی هستند.
توضیحات و نکات مهم
- چنانچه مطمئن نیستید طبقات کتابخانه باید چه سایزی داشته باشند و یا قصد دارید از اشیا دیگر در کنار کتاب ها استفاده کنید بهتر است چند جای سوراخ اضافه برای جابه جایی طبقات در نظر بگیرید تا در صورت لزوم ارتفاع طبقات را کم یا زیاد کنید.
- اگر فضای کوچک دارید و قصد دارید برای کتابخانه تان در بگذارید بهتر است از درهای ریلی استفاده کنید.
- توجه داشته باشید اگر قصد دارید از کتابخانه به عنوان پارتیشن در وسط اتاق استفاده کنید بهتر است آن را بدون ورق پشتی سفارش دهید تا نمای عناصر داخل آن از دو طرف مشخص باشد.
- اگر قصد دارید بر روی طبقه یا باکس دیواری وسایل سنگین وزن قرار دهید حتما این نکته را به فروشنده تذکر دهید تا پایه مناسبی برای قرارگیری آن با دیوار در نظر بگیرد.
قیمت تقریبی خرید و ساخت قفسه و نظم دهنده های ام دی اف
- کم ترین : 40 هزار تومان
- میانگین : 200 هزار تومان
- بالاترین : 1 میلیون تومان
- هزینه تقریی خرید محصولات نظم دهنده پیش ساخته ام دی اف : از 40 هزار تا 1 میلیون تومان
- هزینه تقریبی طراحی و ساخت محصولات ام دی اف : هر مترمربع 300 تا 400 هزار تومان ( البته این قیمت به صورت تقریبی است و طبیعتا نسبت به نوع طرح و حجم کاری قیمت متغیر است.)
توجه : مقادیر ارائه شده در این محتوا برحسب قیمت های رایج در بازار می باشد و ممکن است با هزینه هایی خارج از این محدوده ها نیز مواجه شوید.
نویسنده : سمیه منوچهری ؛ تحریریه چیدانه