ماهان شبکه ایرانیان

برنامه‌های ویژه متروی تهران به مناسبت دهه کرامت

مدیر ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران از اجرای برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی ویژه دهه کرامت خبر داد.

برنامه‌های ویژه متروی تهران به مناسبت دهه کرامت

برنامه‌های ویژه متروی تهران به مناسبت دهه کرامتبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محسن محمدیان مدیر ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه گفت: شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه با هدف گسترش و تعمیق شناخت شهروندان از الگوهای دینی و به خصوص ائمه اطهار (ع) و نیز ایجاد فضای با نشاط در ایستگاه های متروی تهران برنامه های متنوعی را در نظر گرفته است.

وی افزود: به همین مناسبت نمایشگاه های عکس و پوستر در گذرگاه های فرهنگی مترو در معرض تماشای مسافران مترو قرار می‌گیرد که از جمله می توان به نمایشگاه پوستر «دختر خورشید» در ایستگاه تجریش و «جشنواره رضوی» در ایستگاه های بهارستان و شادمان اشاره کرد.

محمدیان همچنین از برپایی نمایشگاه آثار خوشنویسی اساتید این عرصه هنری با عنوان «امام مهربانی» و با مضمون اشعار و آیات قرآنی در ایستگاه فردوسی، میدان انقلاب اسلامی و میدان جهاد خبر داد وگفت: نمایشگاه عکس «بانوی کرامت» شامل تصاویری از بارگاه ملکوتی حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها نیز در ایستگاه های فرهنگسرا و امام خمینی (ره) از دیگر نمایشگاه های برگزار شده در دهه کرامت است.

وی به اجرای برنامه هنری و فرهنگی سرود و همخوانی در ایستگاه های منتخب متروی تهران اشاره کرد و افزود: از شنبه 30 تیر ماه تا دوشنبه 1 مرداد ماه 97 شهروندان و مسافران محترم شهر زیرزمینی می توانند از ساعت 15 تا 18 شاهد اجرای گروه های سرود دانش آموزی با مضمون قطعاتی در مدح و ثنای حضرت امام رضا علیه السلام و دهه کرامت باشند.

مدیر ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه افزود: این برنامه هنری با مشارکت موسسه آفرینش های هنری آستان قدس رضوی در ایستگاه های تئاترشهر، امام خمینی (ره)، میدان آزادی، شهید بهشتی، تجریش و شوش برگزار می شود.

وی به فضاسازی محیطی ایستگاه های مترو در این ایام اشاره کرد و گفت: با استفاده از محتوا و طرح های متنوع فرهنگی و هنری نسبت به فضاسازی سکوها و قطارهای مترو اقدام شد. هم چنین شهروندان و مسافران محترم می توانند در زمان تردد از طریق نمایشگرهای داخل قطارها به تماشای محتوای فرهنگی دهه کرامت بنشینند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان