جزئیات طرح خرید مشارکتی ۲۰۶ SD

بر اساس این طرح خریداران مبلغ ۳۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان را به عنوان ودیعه به حساب شرکت واریز می‌کنند و بعد از حدود ۸ ماه اتومبیل خود را تحویل می‌گیرند.

ایران خودرو شرایط پیش‌فروش قطعی مشارکت در ساخت 206 SD را اعلام کرد. شرکت ایران خودرو در این طرح پیش فروش که شرایط خاصی داشته و به صورت قیمت قطعی ابلاغ می‌گردد،مدل پژو206 SD ویژه تیرماه را به خریداران خود پیشنهاد می‌کند. بر اساس این طرح خریداران مبلغ 34 میلیون و 200 هزار تومان را به عنوان ودیعه به حساب شرکت واریز می‌کنند و بعد از حدود 8 ماه اتومبیل خود را تحویل می‌گیرند. گفتنی است پس از پرداخت ودیعه اول، ودیعه بعدی از تاریخ 1 الی 10 مرداد به مبلغ 8 میلیون و 500 هزار تومان از خریداران دریافت می‌شود.
 
جزئیات طرح خرید مشارکتی 206 SD
 
ایران خودرو اعلام کرده سود مشارکت در این طرح 12 درصد می‌باشد ضمن اینکه سود انصراف از طرح نیز 9 درصد است که بلافاصله به حساب متقاضیان واریز می‌گردد. بزرگترین خودروساز ایران اعلام کرده موعد تحویل خودرو اسفند 97 خواهد بود. پژو 206اس دی اتومبیل طراحی شده توسط گروه صنعتی ایران خودرو و شرکت پژو فرانسه است که با داشت صندوق بار بزرگ، نسبت به مدل 206 هاچ بک مزایای بیشتری دارد.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان