ماهان شبکه ایرانیان

با همکاری گروه ورزش مارکتینگ؛

ایونت سلام تابستان با استقبال چشمگیر ورزش دوستان برگزار شد

ایونت سلام تابستان با همت گروه ورزش مارکتینگ و با استقبال چشمگیر علاقمندان به ورزش، در محل خانه گلف مجموعه ورزشی انقلاب برگزار شد.

ایونت سلام تابستان با استقبال چشمگیر ورزش دوستان برگزار شد

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، ایونت سلام تابستان Hello summer event روز ٢٨ تیرماه در خانه گلف مجموعه ورزشی انقلاب و با حضور بیش از ٧٠٠٠ نفر از اعضای این مجموعه برگزار شد.‌

در این برنامه که اماکن ورزشی مجموعه مانند باشگاه تیراندازی، باشگاه بدنسازی بانوان و آقایان، استخر بانوان و آقایان، تنیس opt و پینت بال و پدل و گلف و اسکیت و تنیس روی میز  همچنین اماکن تفریحی از قبیل باشگاه بولینگ، باشگاه کودکان و دهکده سبز  فرهنگی مجموعه در رشته‌های مختلف مشارکت کرده و رشته‌ها و برنامه‌های کاری ویژه خود را جهت معرفی به اعضا، به نمایش گذاشتند.

همچنین احمدی مدیر ورزش مارکتینگ و دبیر اجرایی ایونت سلام تابستان از برگزاری برنامه‌ای باشکوه برای اختتامیه کلاس‌های تابستانی این مجموعه، در هفته اول شهریور خبر داد.

حامیان ایونت سلام تابستان شرکت‌های تکدانه (نوشیدنی جدید فونتانا)، نوشابه‌های پپسی، بستنی میهن، سالن زیبایی مهرو،  باغ گل ایران رز،  اُپارک،  شکلات پروتئین Fulfil و اینشیپ بادی بودند.

بخشی از تصاویر این برنامه را زیر مشاهده می‌کنید:

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان