حالا که ابروی پهن مد شده، مشکل تازه ای برای خانم ها پیش آمده؛ کم پشت و باریک شدن ابروها، مشکل متداولی است که بسیاری از خانم‌ها با آن درگیر بودند ولی حالا با روش میکروپیگمنتیشن، کمتر خانمی از این مشکل رنج می‌برد اما مثل هر کار دیگری بهتر است، قبل از تصمیم برای داشتن ابروی همیشگی، همه چیز را درباره این تکنیک زیبایی بدانید.

میکروپیگمنتیشن تزریق رنگ‌دانه‌های بسیار ریز، حد فاصل بافت رویی (اپیدرم) و زیرین(درم) پوست است. با این روش می‌توان صورت را آرایش دائمی و چهره را زیباتر  و عیوب چهره مانند کم پشت بودن ابرو را اصلاح کرد.

میکروپیگمنیشن ابرو

تفاوت میکروپیگمنتیشن با تتو

دستگاه

دستگاه مخصوص میکروپیگکمنتیشن، به دلیل داشتتن قسمت‌ قابل ‌تعویض و یک‌بار مصرف‌، بهداشتی‌تر است و این عامل مهمی از نظر انتقال نیافتن بیماری از فردی به فرد دیگر است.

میکروپیگمنتیشن

سلامت

کارتریج(مخزن رنگ) دستگاه میکروپیگمنتیشن یک‌بار مصرف است و به جای سوزن‌های یکبار مصرف در دستگاه‌های سنتی تتو به کار می‌رود. این سیستم تضمین‌کننده‌ی عدم ‌انتقال خون و ترشح از فردی به فرد دیگر است.

ماندگاری

ماندگاری میکروپیگمنتیشن از تتو کم‌تر است چون سطحی‌تر انجام و به مرور زمان کم‌رنگ می‌شود.

درد

نمی‌توان گفت این روش بدون درد است، اما با استفاده از بی‌حس‌کننده‌های موضعی مانند لیدوکایین می‌توان تا حد زیادی درد را کاهش داد. میکروپیگمنتیشن در مقایسه با تتوی سنتی درد کم‌تری دارد.

هاشور ابرو به روش میکروپیگمنتیشن

میکروپیگمنتیشن روشی ایمن و بهداشتی است که جانشین تتو شده؛ در این روش، ابرو را به صورت مو به مو و بسیار ظریف و پراکنده هاشور می‌زنند. با این روش می‌توانیم به ابرو شکل بدهیم و میان ابروها تناسب و قرینگی ایجاد کنیم. تغییر رنگ ابرو و پوشاندن تتوی قدیمی که کم‌رنگ و فرم آن بدحالت است نیز به این روش انجام می‌شود. میکروپیگمنتیشن ابرو

تغییر یا پاک کردن رنگ در روش میکروپیگمنتیشن

در جلسه ترمیم امکان اصلاح رنگ و مدل ابرو وجود دارد، اما حذف رنگ مستلزم گذشت زمان است و امکان کم‌رنگ کردن آن با استفاده از لیزر وجود دارد.

پیگمنتر یا انجام‌دهنده میکروپیگمنتیشن

مهمترین عامل انجام یک میکروپیگمنتیشن زیبا، متناسب و در عین حال بهداشتی فردی است که این عمل را انجام می‌دهد. پیگمنتر با مهارت و با تجربه، فرم صورت شما را درنظر می‌گیرد و متناسب با چهره و رنگ پوست و موی شما ابرویتان را طراحی می‌کند. پیگمنتر متعهد برای سلامتی شما اهمیت قائل است و از دستگاه‌ها و مواد مصرفی مجاز استفاده می‌کند.

هاشور ابرو

سلامت محیط را در نظر داشته باشید

باید به یاد داشته باشید که خون و مایعات بافتی هر شخص می‌تواند با ویروس ایدز، هپاتیتB وC و دیگر میکروب‌های بیماری‌زا عفونی شود. از این رو باید در انتخاب محیطی که می‌خواهید این کار را انجام دهید، دقت و وسواس داشته باشید و از انجام این کار در مکان‌هایی که احتمال می‌دهید اصول استریلیزه را رعایت نمی‌کنند، اجتناب کنید.