ماهان شبکه ایرانیان

پیام اسطوره‌ی قرمزها به هواداران لیورپول

فاولر: تیم تقویت شده ولی انتظارات بالا نداشته باشید

رابی فاولر ستاره‌ی سابق قرمزهای لیورپول با دعوت از هواداران و باشگاه به خونسردی و اجتناب از فرو افتادن به دام خودبرتربینی می‌گوید، آلیسون هم آدم است و اشتباه خواهد کرد و این روزها صحبت کردن از قهرمانی بسیار زودهنگام است.

به گزارش "ورزش سه"، با توجه به اینکه یورگن کلوپ سرمربی لیورپول این تابستان هم کیسه را شل کرده و ولخرجی‌های زیادی انجام داده، سطح انتظار هواداران لیورپول از تیم محبوب‌شان به شدت بالا رفته.

آلیسون، دروازه‌بان ملی‌پوش برزیلی یکی از کسانی است که در فرصت نقل و انتقالات فعلی به لیورپول منتقل شده تا نام خود را به عنوان گران‌ترین دروازه‌بان دنیا ثبت کند. ولی فاولر می‌گوید با این گفته موافق نیست که آلیسون که برای اولین بار لیگ برتر را تجربه خواهد کرد می‌تواند آخرین قطعه‌ی پازل قهرمانی لیورپول باشد.


فاولر به دیلی‌میرر گفت:" آلیسون بدون شک فوتبالیستی در کلاس جهانی است ولی لیگ برتر، لیگ سختی است. شک نکنید که او هم گاهی اوقات اشتباه خواهد کرد".


فاولر گفت:" داوید دخیا قبل از آنکه به عنوان یک دروازه‌بان بزرگ شناخته شود برای جا افتادن در منچستریونایتد به زمان احتیاج داشت. البته امضای قرارداد با آلیسون چیزی بود که به شدت به آن نیاز داشتیم. لیورپول در طول تابستان و آماده‌سازی‌های پیش‌فصل در کنار لوریس کاریوس ایستاده ولی می‌دانستیم که این سنگربان آلمانی در فصل پیش رو، کار بسیار دشواری در پیش خواهد داشت. او در فصل آینده بی‌اندازه تحت فشار قرار می‌گرفت و این می‌توانست هم خودش و هم کل باشگاه را با مشکل مواجه کند. بنابراین امضای قرارداد با او برای همه‌ی لیورپولی‌ها و از جمله هواداران تیم خبر خوبی بود".


فاولر در پیامی به هواداران لیورپول که انتظار دارند باشگاه‌شان بعد از سال 1990 اولین قهرمانی خود در لیگ برتر را بدست آورد گفت:" من هم مثل همه‌ی لیورپولی‌ها از اینکه باشگاه رکورد خرید دروازه‌بانها را شکسته خوشحالم ولی بیایید خودمان را گول نزنیم و نگوییم انتظار طولانی ما لیورپولی‌ها برای قهرمانی در لیگ برتر دیگر به پایان رسیده. بله، آلیسون فوتبالیستی در کلاس جهانی است ولی منچسترسیتی همچنان تیم پرقدرتی است که به این راحتی‌ها نمی‌توان پایینش کشید. من از اینکه لیورپول کلی پول خرج کرده و آلیسون، فابینیو و نابی کیتا را به خدمت گرفته خوشحالم ولی سیتی چند ماه پیش که قهرمان لیگ برتر شد، فصل را با 25 امتیاز بیشتر از ما به پایان برد. برای اینکه بتوانیم این فاصله را پر کنیم به تلاش فوق‌العاده‌ای احتیاج داریم".

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان