مدیرکل تعزیرات حکومتی استان سمنان در گفت‌وگو با میزان خبر داد

تشکیل ۱۰۲ پرونده قاچاق کالا و ارز در ۴ ماه ابتدایی سال ۹۷ در استان سمنان

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان سمنان با بیان آمار پرونده‌های وارده و مختومه، از تشکیل ۱۰۲ پرونده در حوزه قاچاق کالا و ارز در ۴ ماه ابتدایی سال ۹۷ در این استان خبر داد.

عیسی فاضلی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان سمنان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، با اشاره به تعداد پرونده‌های وارده و مختومه قاچاق کالا و ارز در سال 96 و 4 ماهه سال 97 بیان کرد: در سال 96 پرونده‌های تشکیل شده 271 و پرونده‌های مختومه 264 فقره بوده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان سمنان ادامه داد: در 4 ماه ابتدایی سال 97، 102 پرونده تشکیل و 95 مورد مختومه شده است و درصد تغییرات در پرونده‌های تشکیل شده طی سال 97 نسبت به مدت مشابه سال 96، 6.25 درصد افزایش و 39.7 درصد افزایش در پرونده‌های مختومه گزارش شده است.

فاضلی همچنین به برخی از مهم‌ترین اجناس کشف شده در پرونده‌های قاچاق کالا و ارز استان (بدوی) اشاره و تصریح کرد: سیگار، فرآورده‌های حاصل از توتون و تنباکو، انواع سوخت، داروها، اقلام پزشکی، آرایشی و بهداشتی، دارو‌های شیمیایی، مکمل‌های غذایی انسانی، موتورسیکلت، اقلام آرایشی بهداشتی و پارچه از این دست هستند.

وی به تعداد کشفیات گوشی تلفن همراه در 4 ماه ابتدایی سال 97 نسبت به مدت مشابه سال قبل اشاره کرد و گفت: تعداد پرونده‌های تشکیل شده در 4 ماه ابتدایی سال 96، دوازده و در مدت مشابه 97، سه عدد بوده است که از 75 درصد کاهش در این باره حکایت می‌کند.

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر