الگویی متفاوت از یک مربی؛

زاکرونی ملی‌پوشان امارات را زیر نظر گرفت/ اقدامی برعکس کی‌روش!

آلبرتو زاکرونی سرمربی صاحب نام تیم ملی فوتبال امارات عملکرد ملی پوشان این کشور را در اردوهای آماده سازی باشگاهی و در ۳ کشور اروپایی به دقت زیر نظر گرفته است.

زاکرونی ملی‌پوشان امارات را زیر نظر گرفت/ اقدامی برعکس کی‌روش!

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روزنامه البیان امارات زاکرونی به همراه دستیاران خودش در قاره اروپا حضور یافته و همراه با باشگاههای اماراتی که اردوهای پیش فصل خود را در کشورهای مختلف اروپایی برگزار می کنند آمادگی ملی پوشان اماراتی را به دقت زیر نظر دارد.

زاکرونی در حال حاضر در کشور هلند حضور دارد تا بازی های تدارکاتی الجزیره امارات مقابل دو باشگاه هلندی را زیر نظر بگیرد. همچنین دو تن از دستیاران این مربی روز گذشته در آلمان شاهد بازی دوستانه الوصل مقابل یک باشگاه آلمانی بودند.

استفانو دستیار اول زاکرونی در تیم ملی امارات هم روز گذشته در اسلوونی شاهد بازی دوستانه العین برابر یکی از باشگاههای کرواسی بود.

سرمربی تیم ملی فوتبال امارات که برنامه های آماده سازی تیم خودش را برای حضور در رقابت های جام ملت های آسیا طراحی کرده معتقد است باید روند آمادگی ملی پوشانش در تیم های باشگاهی را با دقت زیر نظر داشته باشد و به همین دلیل حتی از بازی های دوستانه و اردوهای تدارکاتی برون مرزی باشگاههای اماراتی نیز غافل نیست، رویکردی که در مقایسه با عملکرد برخی دیگر از مربیان فوتبال ملی جالب توجه به نظر می رسد، خصوصا در قیاس با کارلوس کی روش که در سال های گذشته توجه چندانی به تمرینات و آماده سازی تیم های باشگاهی نداشته است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر