دبیر چهارمین جشنواره ملی اسباب بازی منصوب شد

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان طی حکمی محسن حموله را به عنوان دبیر چهارمین جشنواره ملی اسباب‌بازی منصوب کرد.

دبیر چهارمین جشنواره ملی اسباب بازی منصوب شد

به گزارش ایسنا، به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، فاضل نظری در این حکم به شایستگی‌ها و سوابق ارزشمند حموله اشاره کرده و از وی خواسته است تا در راستای تحقق شعار سال، در مسیر حمایت از کالای ایرانی، کمک به ساماندهی صنعت اسباب‌بازی و برقراری ارتباط با طراحان، تولید کنندگان و سرمایه‌گذاران این حوزه قدم‌های موثری برداشته شود.

مدیرعامل کانون پرورش فکری همچنین در ادامه این حکم، بر فراهم‌آوردن زمینه طراحی و استقرار نظام نوآوری با هدف تجاری‌سازی اسباب‌بازی‌های بومی و محلی تأکید کرده است.

محسن حموله متولد سال 1353 است و پیش از این مدیریت کل روابط عمومی و امور بین الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و همچنین رئیس دبیرخانه شورای نظارت بر ساخت، طراحی، واردات و توزیع اسباب‌بازی را بر عهده داشته است. او در خردادماه با حکم مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همچنان با حفظ سمت سرپرستی این شورا به عنوان مدیرکل سرگرمی‌های سازنده و بازی‌های رایانه‌ای کانون منصوب شد.

چهارمین دوره جشنواره ملی اسباب‌بازی در نیمه دوم سال 1397 برگزار خواهد شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر