ماهان شبکه ایرانیان

مهاجم اصلی فصل آینده‌ی دورتموند کیست ؟

رئیس دورتموند : برای لواندوفسکی ۱۰۰ میلیون می‌دهم

رئیس باشگاه بوروسیا دورتموند به دنبال جذب یک مهاجم جدید بوده و حاضر است برای به خدمت گرفتن لواندوفسکی ۱۰۰ میلیون یورو پرداخت کند.

به گزارش "ورزش سه"، دورتموند این روزها به شدت به دنبال جذب یک مهاجم جدید است و بهترین گزینه برای دورتموندی‌ها جذب بازیکن سابق‌شان روبرت لواندوفسکی خواهد بود. مهاجم لهستانی‌ای که سال 2014 اردوی زردپوشان را ترک کرده و به بایرن مونیخ رفته بود.


یواخیم واتسکه رئیس باشگاه دورتموند در مصاحبه با روزنامه‌ی بیلد گفت:" روبرت کارش را بلد است، لیگ آلمان را می‌شناسد، باشگاه را می‌شناسد و می‌تواند بلافاصله برای ما به میدان برود".


واتسکه می‌گوید چون لواندوفسکی 30ساله هر آنچه او از یک مهاجم بی‌نظیر می‌خواهد را دارد حاضر است برای جذب او تمام قید و بندهای باشگاه برای صرفه‌جویی در فصل نقل و انتقالات را زیر پا بگذارد. واتسکه گفت:" برای چنین بازیکنی من حتی حاضرم 100 میلیون یورو هم هزینه کنم".

با اینحال واتسکه می‌داند که حتی اگر چنین پیشنهاد وسوسه‌انگیزی به مونیخی‌ها ارائه دهد بازگشت لواندوفسکی بعید خواهد بود. واتسکه در مصاحبه با بیلد گفت:" بله، بازگشت روبرت کاملاً غیر واقع‌بینانه است".


دورتموند به عنوان جایگزین لواندوفسکی باید به ماریو مانژوکیچ فکر کند که او هم سابقه‌ی عضویت در دورتموند را دارد. واتسکه می‌گوید مانژوکیچ کروات، مهاجمی فوق‌العاده است و تلاش چند سال پیش او برای انتقال مانژوکیچ به دورتموند بی‌دلیل نبوده. ولی واتسکه می‌گوید انتقال این فینالیست جام جهانی به دورتموند هم بعید به نظر می‌رسد چون یوونتوس حتی با وجود به خدمت گرفتن کریستیانو رونالدو حاضر به فروش او نیست.


سوال این است که مهاجم اصلی دورتموند در فصل آینده چه کسی خواهد بود ؟ این چهره مسلماً آندره شورله نخواهد بود چرا که این ملی‌پوش آلمانی که در سال 2016 با قراردادی به ارزش 30 میلیون یورو از ولفسبورگ به دورتموند پیوسته بود قرار است با فولهام در لیگ برتر جزیره منتقل شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان