بنزما، تنها بازمانده خریدهای نجومی رئال

در سال ۲۰۰۹، فلورنتینو پرز تنها کاندیدای&#۱۶۰;ریاست رئال مادرید پس از سال‌ها بی ثباتی در داخل و خارج زمین بود.

به گزارش "ورزش سه"، اولین اقدام او به عنوان رئیس جدید رئال، خرید 96 میلیونی رونالدو که در آن زمان رکورد نقل و انتقالات بود و همچنین جذب کاکا از میلان با 67 میلیون یورو، جذب کریم بنزما از لیون با 35 میلیون یورو و جذب ژابی آلونسو از لیورپول با 30 میلیون یورو.

 

 

 

 

بازیکنان دیگری مثل استبان گرانرو، آلوارو آربلوا، ازکیل گارای و رائول آلبیول نیز به جمع سپیدپوشان پیوستند تا رئال در مجموع در تابستان 2009، 254 میلیون یورو هزینه کند.  از بین تمامی بازیکنانی که به جمع سپیدپوشان پیوستند، تنها کریم بنزما پس از  10 سال در رئال باقی مانده و  سرخیو راموس و مارسلو ، دو بازیکنی هستند که سابقه طولانی تری نسبت به کریم دارند.

 

 

 

 

مانوئل پیگرینی نتوانست از مرحله یک هشتم نهایی رئال را عبور دهد و با وجود کسب 96 امتیاز، در بردن لالیگا ناکام ماند.

 

با وجود شایعات در مورد جدایی بنزما، او در شبکه های اجتماعی انتقالش به ناپولی و میلان را رد کرد ، هر چند رسانه ها همچنان به دنبال مقصدی برای او هستند. بنزما انگیزه بالایی دارد که تحت هدایت لوپتگی بار دیگر بدرخشد و  به خصوص پس از جدایی رونالدو، سرمربی اسپانیایی روی او حساب ویژه ای کند. بنزما در بدترین فصل گلزنی اش که فصل گذشته بود، همچنان تاثیر مهمی در نتایج رئال داشت و در نیمه نهایی و فینال چمپیونزلیگ موفق به گلزنی شد و به نظر می‌رسد او آمادگی بازگشت به روزهای اوجش را دارد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان