زلزله کرمانشاه حیدری را بهترین داور ایران کرد!

رضا غیاثی کسب نمره بالا و هم‌چنین ابعاد اخلاقی را دلایل انتخاب حیدری به عنوان بهترین داور فوتبال ایران اعلام کرد.&#۱۶۰;

به گزارش "ورزش سه" دوشنبه شب مراسم بهترین‌های لیگ هفدهم در برج میلاد برگزار شد که در آن پیام حیدری به عنوان بهترین داور انتخاب شد و از طرف دیگر از تیم داوری ایران در جام جهانی به طور ویژه تقدیر شد. اتفاقی که صدای اعتراض بسیاری از کارشناسان را بلند کرد و آن را به دور از شان علیرضا فغانی دانستند. حال رضا غیاثی در خصوص اتفاقات پیرامون این مراسم و انتخاب انجام شده، گفت: من که در مراسم حضور نداشتم. اما قبل از برگزاری مراسم برنامه ریزی شده بود قبل از اعلام نام پیام حیدری، مجری اعلام کند با تقدیر و تشکر از علیرضا فغانی، پیام حیدری به عنوان بهترین داور معرفی می‌شود. در این میان می‌توان گفت که خود کمیته داوران هم به این واقعیت واقف است که فغانی بهترین داور ایران و آسیا است اما تعداد داوری ایشان در لیگ برتر به حیدری نمی‌رسید. فغانی بهترین داور آسیا محسوب می‌شود اما افرادی دیگری هم هستند که زحمت می‌کشند. ما خودمان به این قضیه معترض هستیم که چرا فیفا قضاوت در فینال را به دلایل سیاسی به فغانی نداده است اما حیدری در لیگ 18 قضاوت انجام داده و از لحاظ نمره از فغانی بهتر بوده است. هر چند که ما ابعاد دیگری از جمله اخلاقی را هم در نظر می‌گیریم. حیدری در زمان وقوع زلزله کرمانشاه حدود 100 عمل جراحی برای مردم این استان انجام داد و شایسته کسب این عنوان بود. 


وی هم‌چنین در خصوص انتقادات وارد به نحوه برگزاری این مراسم گفت:برگزار کننده این مراسم افراد دیگری بودند و اصلا بر عهده کمیته داوران نبود. هم زمان با این مراسم ما کلاس داوری در زیباکنار داشتیم و خود آقای اصفهانیان شبانه به تهران آمدند و بازگشتند. در رابطه با مراسم باید از مسئولان مربوطه بپرسید. 


غیاثی در آخر خداحافظی فغانی از داوری را رد کرد و گفت: فغانی یک یا دو هفته استراحت می‌کند و بعد از آن برای قضاوت به لیگ برتر بازمی‌گردد. تا به الان هم هیچ بحثی در رابطه با خداحافظی ایشان به وجود نیامده است و فغانی با قدرت به کار خود ادامه می‌دهد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان