ماهان شبکه ایرانیان

نفت که صاحب ندارد

نصرتی: زنوزی و نصیرزاده پاسخ طلبکاران را بدهند

مدافع اکسین البرز می گوید هنوز از تیم های گسترش فولاد و نفت تهران طلب دارد و علی رغم داشتن حکم قطعی نتوانسته مطالباتش را وصول کند.

به گزارش "ورزش سه"، محمد نصرتی مدافع این فصل اکسین البرز درباره مطالبات فصل قبل خود از تیم های نفت تهران و گسترش فولاد تبریز به خبرنگار ما گفت: اصلا تیمی به نام نفت تهران وجود ندارد و مشخص نیست این تیم در مسابقات فصل آینده دست اول شرکت کند یا نه. من تنها 20 درصد از قرارداد فصل قبلم را دریافت کردم و هنوز منتظرم تا ببینم چه تصمیمی برای نفت گرفته خواهد شد. البته در نهایت وزارت نفت و مسولان ورزشی این وزارتخانه باید پاسخگوی تعهدات خود در قبال بازیکنان باشند.


او ادامه داد: من بابت مطالباتم از گسترش فولاد شکایت کرده ام. از کمیته تعیین وضعیت، کمیته انضباطی و کمیته استتیناف رای قطعی دارم و حتی یک رونوشت از آن را به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال کرده ام. واقعا بعضی شبها خواب نفت و گسترش فولاد را می بینم.


نصرتی با اشاره اینکه هنوز نتوانسته از راه تعامل به نتیجه برسد، خاطرنشان کرد: کاش آقای زنوزی به جای این همه ریخت و پاش به فکر بدهکاری های خود نیز باشد. شما ببینید بازیکنان خارجی به راحتی شکایت می کنند و به حق و حقوق خود و جرایم دیرکرد هم می رسند ولی من هنوز از پرسپولیس و تراکتورسازی هم طلبکارم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان