سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان:

بازی مقابل نساجی سخت است/ «تدارکاتچی» تیم ملی نبودم

قائمشهر - سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان، بازی اول هجدهمین دوره لیگ برتر مقابل نساجی مازندران را در قائمشهر سخت و نفس گیر پیش بینی کرد.

بازی مقابل نساجی سخت است/ «تدارکاتچی» تیم ملی نبودم

به گزارش خبرنگار مهر، امید نمازی عصر چهارشنبه در نشست خبری پیش از بازی با تیم نساجی مازندران در سالن کنفرانس هیئت فوتبال با تبریک میلاد باسعات امام رضا(ع) و صعود تیم نساجی مازندران به لیگ برتر با بیان اینک تیم ذوب آهن اصفهان از 27 خردادماه تمریناتش را شروع کرده است افزود: تابه حال تمرینات خوب بوده و سعی کردیم شرایط تیم را به جایی برسانیم که برای بازی اول آماده باشد.

وی با اظهار اینکه امیدواریم حضور خوبی در لیگ برتر داشته باشیم درباره بازی با تیم نساجی مازندران که برای اولین بار به لیگ برتر صعود کرده است گفت: خوشحالیم که مقابل تیم خوب و مربی خوب و هواداران پراشتیاق بازی می کنیم و می دانیم کار ما سخت است زیرا انگیزه بالایی بین بازیکنان نساجی و باشگاه وجود دارد و با آنکه سابقه زیادی در لیگ برتر داریم باید متوجه این انگیزه باشیم و بتوانیم برابر آنان مقاومت کنیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان با بیان اینکه بازی مقابل نساجی مازندران سخت و نفس گیر خواهد بود تصریح کرد: بهرحال تیم مان را طوری آماده کردیم تا برای بازی مهیا باشیم.

دو بازیکن ما مصدوم هستند

نمازی با بیان اینکه مصدومان خاصی نداریم ادامه داد: یک بازیکن ما بنام مسعود حسن زاده چندوقتی است مصدوم است، همچنین محمدباقر صادقی نیز در سفر به قائمشهر به دلیل مصدومیت تیم را همراهی نکرده است و از گلر جوان دیگر که پتانسیل بالایی دارد، استفاده کرده ایم.

وی با بیان اینکه تیم ذوب آهن با هدایت آقای قلعه نویی شروع نسبتا خیلی خوبی نداشت اما در ادامه روند خوبی را طی کرد و در نهایت به رده دوم صعود کرد و سهمیه آسیایی گرفت ادامه داد: امسال با تغییرات انجام شده شیوه بازی با سال قبل تفاوت دارد و آمادگی کافی و هارمونی کامل برای لیگ برتر را داریم.

وی با اشاره به همکاری چهارساله با کی روش بیان کرد: کی روش حتی در مسائل فنی روی عقاید من استفاده می کرد و در کار استعدادیابی و انتخاب بازیکنان خیلی از من نظر می خواست.

در تیم ملی تدارکاتچی نبودم

نمازی درباره اظهارنظر کی روش درباره خودش گفت: صحبت های کی روش از روی ناراحتی و دلخوری بود که مطرح کرده بود، من در تیم ملی کار « تدارکاتچی» انجام می دادم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان به حضورش در تیم استیل آذین ینز اشاره و تصریح کرد: در استیل آذین دستیار آقای خاکپور بودم که وی بیشترین اعتماد را به من داشت و من نیز دوست داشتم فوتبال ایران را تجربه کنیم ولی متاسفانه استیل آذین چندسال گذشته اقدام به جذب ستاره ها از جاهای مختلف کرده بود و باید بدانیم که این روش تیم بستن جواب نمی دهد زیرا هرکدام از ستاره ها ساز خود را می زنند.

وی درپاسخ به دلیل رها کردن و ترک تیم ملی، مسائل مختلف از جمله مالی را عامل جدایی از تیم ملی برشمرد و درباره انتقال مرتضی تبریزی به استقلال گفت: تا روزی که به من اعلام نکنند وی به استقلال منتقل شده، بازیکن ما نیست ولی تاجایی که به درد تیم بخورد از وی استفاده می شود.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان درباره جواد نکونام سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران نیز با بیان اینکه دوستی خوبی با وی دارم و توانست توانایی خود را در مربیگری نشان دهد اظهار داشت: وی می تواند در لیگ برتر خیلی چیزها برای گفتن داشته باشد زیرا در سطح اروپا بازی کرده است و می تواند افکار جدیدی به فوتبال ایران وارد کند.

نمازی با اظهار اینکه تفکراتش با آقای نکونام نسبت به فوتبال متفاوت خواهد بود، افزود: هر دو برای تیممان برنامه متفاوت خواهیم داشت و این سبب می شود تا بازی دو تیم جذاب شود.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان درباره ضوابط انتخاب بهترین پاسور در فصل قبل گفت: باید ضوابط انتخاب بهترین پاسور بررسی شود و اگر پاس آخر مدنظر باشد که محسن مسلمان بهترین پاس های آخر را داده بود و مستحق دریافت جایزه بوده است اما شاید ضوابط دیگری داشته است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر محسن مسلمان خوب کار می کند و از عملکرد وی رضایت دارم افزود: امیدواریم بتواند جایزه بهترین پاسور را با تیم ذوب آهن در سال جاری کسب کند.

بازی دو تیم ذوب آهن اصفهان و نساجی مازندران در قالب هفته اول دوره هجدهم لیگ برتر ساعت 20و 45 دقیقه در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر برگزار می شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان