تجربه بد بارسلونا از آخرین هایجک

بارسلونا موفق شد در آخرین لحظات مقدمات جذب مالکوم، ستاره برزیلی بوردو را فراهم کند.

به گزارش "ورزش سه"، همه چیز حاکی از نهایی شدن انتقال مالکوم، وینگر 21 ساله بوردو به باشکاه رم ایتالیا بود و حتی هواداران این تیم در فرودگاه آماده استقبال از مالکوم بودند که بارسلونا به یکباره سر رسید و خیلی سریع این بازیکن تکنیکی و برزیلی را جذب کرد.

 

 

آخرین بازی که بارسلونا بازیکنی را که در آستانه انتقال به یک باشگاه دیگر بود را جذب کرد تجربه ناموفقی داشت. تابستان 2 سال قبل آندره گومس هافبک جوان پرتغالی تقریبا قرارداد خود را با رئال مادرید نهایی کرده بود و فاصله چندانی با این باشگاه نداشت اما بلوگرانا با مذاکراتی سریع با مدیران والنسیا موفق شد این بازیکن را جذب کند.

 

اما اوضاع هرگز برای آندره گومس خوب پیش نرفت و وی در سالهای اخیر تبدیل به یک نیمکت نشین محض در نوکمپ شده است. چند ماه قبل خود گومس در مصاحبه ای پرده از شرایط عجیبش در بارسلونا و رابطه نامطلوب با هواداران برداشت و حالا بلوگرانا در تلاش برای فروش این هافبک پرتغالی به تیمی دیگر است.

 

این تجربه ناموفق شد باعث شده برخی هواداران بارسلونا هراس داشته باشند این اتفاق تلخ در مورد مالکوم نیز تکرار شود و او نیز نتواند در نوکمپ ارزش های خود را ثابت کند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر