وب سایت یک پزشک - میثاق محمدیزاده: شرکت هواوی برای تبلیغ اسمارتفون رده بالای P20 Pro خود چندین کمپین راهاندازی کرده است. یکی از این کمپینها، بیلبوردی به اندازه 5673 مترمربع است.
هواوی یک تبلیغ خلاقانه ترکیبی از دنیای مدرن و رنسانس را روی بیلبورد غولپیکر ساختمان معروف Plaza de Espana در کشور اسپانیا نصب کرده است.
این تبلیغ و بیلبورد؛ بزرگترین بیلبورد تبلغیاتی در جهان محسوب میشود. هواوی به همین خاطر، توانسته نام خودش را در کتاب گینس نیز ثبت کند و گواهینامه رسمی بزرگترین تبلیغی محیطی در فضای باز را دریافت کند.
مساحت بیلبورد Plaza de Espana دقیقا 5672.37 متر مربع است. اندازه این بیلبورد با مساحت 20 زمین تنیس برابری میکند. حتی تصور چنین تبلیغی هم سخت است. این بیلبورد از دوردستها قابل مشاهده است و در مرکز شهر مادرید اسپانیا خودنمایی میکند.
شاید آن چیزی که این تبلیغ بزرگ را زیباتر و درخشانتر میکند؛ نه اندازه آن بلکه ایده خلاقانه تبلیغ گوشی هواوی پی 20 پرو باشد.
یک اثر هنری الهامبخش
این تبلیغ با عنوان «آینده فرا رسیده است» ترکیبی از رنسانس و دنیای مدرن کنونی است. تبلیغ یک بوم نقاشی بزرگ است که دنیای رنسانس را با گوشی تلفن همراه هواوی پی 20 پرو و دروبین DSLR نشان میدهد.
این بوم نقاشی اینطور تداعی میکند که مجسمه مشهور میخواهد با گوشی هواوی پی 20 پرو از یک عکاس مجهز به دوربین DSLR عکاسی کند یا به او پیشنهاد میکند از هواوی پی 20 پرو به جای دوربین فوق پیشرفتهاش استفاده کند. این بوم نقاشی از اثر معروف «The Annunciation» الهام گرفته شده است.
جالب است بدانید که این بوم بزرگ نقاشی توسط یک عکاس مشهور اسپانیایی به نام Eugenio Recunco با خود گوشی هواوی پی 20 پرو عکاسی شده است. این بزرگترین عکاسی است که توسط دوربین یک اسمارتفون گرفته و چاپ شده است.
این اثر هنری ثبت شده با هواوی پی 20 پرو از نظر تعامل بصری آنقدر جذاب و خاص بوده و با ساختمان هارمونی دارد که باعث جلب توجه هر گردشگر و شهروند مادریدی شده و میخواهند با آن سلفی بگیرند و به تماشای آن بنشینند.
هواوی پیش از این هم رکورد بزرگترین بیلبورد تبلیغاتی فضای باز با مساحت 5265.12 متر مربع را در اختیار داشت که اکنون توسط خودش شکسته شده است.
گفتنی است هواوی برای تبلیغ اسمارتفون جدیدش، چندین کمپین بزرگ جذاب و هیجانانگیز دیگر هم تدارک دیده است. هواوی در فصل آخر سال 2017، رتبه اول فروش گوشی تلفن همراه در جهان را داشت و نزدیک به 30 درصد سهم بازار را تصاحب کرده بود.