هفته اول لیگ هجدهم؛

جدال جذاب دستیاران سابق کی‌روش در اولین تجربه حضور در لیگ برتر

از جذابیت‌های هفته اول لیگ برتر تقابل دستیاران سابق کارلوس کی‌روش در کسوت سرمربیگری دو تیم لیگ برتری است.

جدال جذاب دستیاران سابق کی‌روش در اولین تجربه حضور در لیگ برتر

به گزارش خبرنگار مهر، هجدهمین دوره از رقابتهای لیگ برتر با برگزاری همزمان 4 بازی آغاز می شود و 8 تیم در این 4 بازی به میدان می روند. یکی از این چهار بازی دیدار بین نساجی و ذوب آهن است. دیداری که قطعا مورد توجه ترین بازی هفته اول این مسابقات است.

این بازی اولین تجربه مازندران در تاریخ رقابتهای لیگ برتر است. استان فوتبال خیز و فوتبالیست پرور مازندران که تعداد زیادی فوتبالیست به سطح اول کشور معرفی کرده است، تا پیش از این نتوانسته بود هیچ نماینده‌ای در رقابتهای لیگ برتر داشته باشد و نساجی اولین نماینده این استان در لیگ برتر محسوب می شود. 

اما این بازی یک ویژگی دیگر هم دارد و آن تقابل دستیاران سابق کی‌روش در تیم ملی در نقش سرمربیان دو تیم هستند. آن هم در حالی که هر دو طرف نخستین تجربه سرمربیگری شان در لیگ برتر را حس می کنند.

جواد نکونام و امید نمازی در حالی برای اولین بار در زندگی شان در کسوت سرمربی روی نیمکت یک تیم لیگ برتری قرار می گیرند که باید در مقابل هم به میدان بروند. تقابل دستیاران سابق کی روش در اولین تجربه سرمربی گری شان در لیگ برتر می تواند از جذابیت های هفته نخست رقابتهای لیگ برتر باشد. 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان