درهای ورزشگاه امام رضا باز شد(عکس)

دیدار افتتاحیه لیگ هجدهم که به میزبانی مشهدی ها قرار است تا ساعتی دیگر برگزار شود، حواشی فراوانی را تا به اینجا به ثبت رسانده و همچنان این حواشی ادامه دارد.

به گزارش "ورزش سه" در فاصله کمتر از سه ساعت تا سوت آغاز مسابقه دیدار پدیده خراسان و پرسپولیس تهران و همچنین افتتاح مسابقات هجدهمین دوره لیگ برتر فوتبال ایران، حدود 5 هزار تماشاگر تاکنون وارد ورزشگاه مدرن امام رضا(ع) شدند؛ درب های این ورزشگاه قرار بود ساعت 17 بازگشایی شود اما به دلیل هجوم تماشاگران تیم پرسپولیس مسئولان مربوطه درب های ورزشگاه را از حوالی ساعت 16 به روی تماشاگران دو تیم بازگشایی کردند. نکته عجیب در خصوص این ورزشگاه مدرن اینکه آبخوری تماشاگران سمت میهمان (پرسپولیس) قطع شده است و با توجه به گرمای هوا، هواداران شرایط سختی را تجربه می کنند و امیدوارند که این مسئله به سرعت برطرف شود.

با توجه به جو موجود در ورزشگاه امام رضا(ع) به نظر می رسد اکثر ظرفیت امروز این ورزشگاه برخلاف صحبت های اعلام شده مبنی بر تخصیص تنها 10 درصد از ورزشگاه امام رضا(ع) به هواداران پرسپولیس، بیشتر ظرفیت این ورزشگاه در اختیار هواداران این تیم قرار گیرد. تصاویری از هواداران دو تیم در فاصله حدود سه ساعت تا سوت آغاز این مسابقه را در ذیل تماشا می کنید:

 

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر