ماهان شبکه ایرانیان

سید سیروس پورموسوی:

شکست پارس جنوبی کار ساده‌ای نبود/فولاد باید بهتر شود

اهواز ـ سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: شکست دادن تیم پارس جنوبی کار ساده‌ای نبود ولی خوشحالم که لیگ را با پیروزی آغاز کردیم.

شکست پارس جنوبی کار ساده‌ای نبود/فولاد باید بهتر شود

به گزارش خبرنگار مهر، سید سیروس پورموسوی پنجشنبه شب پس از پیروزی تیمش در برابر پارس جنوبی جم در نشست خبری پایان بازی اظهار کرد: خدا را شاکرم که فولاد لیگ برتر را با پیروزی آغاز کرد. این پیروزی را به بازیکنان و کادر فنی تیم و همچنین کارگران شرکت فولاد خوزستان که در این گرما پای کوره های ذوب تلاش می کنند، تقدیم می کنم. 

وی افزود: فصل قبل آخرین بازی ما در اهواز بود که آن را با شکست به پایان بردیم به همین دلیل هواداران از ما دلخور بودند ولی اکنون خوشحالم که در اولین بازی فصل پیروز شدیم و دل آنها را شاد کردیم. البته ما باید برای بازی های آینده بهتر شویم تا نقاط ضعف خود را برطرف کنیم. 

پورموسوی در خصوص افت تیمش در نیمه دوم نیز گفت: به علت اینکه دوران بدنسازی را پشت سر گذاشتیم طبیعی بود که بازیکنان در نیمه دوم به مشکل بربخورند. 

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در خصوص موقعیت های تیم پارس جنوبی جم در نیمه دوم نیز عنوان کرد: ما اندکی تحت‌تأثیر بازی پارس جنوبی قرار گرفتیم ولی قبول کنید شکست دادن پارس جنوبی کار ساده‌ای نیست. 

به گزارش خبرنگار مهر، از سری رقابت‌های هفته نخست لیگ برتر فوتبال ایران، امروز تیم های فولاد خوزستان و پارس جنوبی جم در ورزشگاه الغدیر اهواز به مصاف هم رفتند که در این بازی فولاد با نتیجه دو بر یک به پیروزی رسید. 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان