ماهان شبکه ایرانیان

جلودارزاده در گفتگو با مهر مطرح کرد؛

انتقاد از انفعال فراکسیون زنان مجلس/ تضعیف نهادهای حمایتی زنان

عضو فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی، از انفعال این فراکسیون در بررسی طرح های مهم انتقاد کرد.

انتقاد از انفعال فراکسیون زنان مجلس/ تضعیف نهادهای حمایتی زنان

سهیلا جلودارزاده در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص عملکرد فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: فراکسیون طی سال های اخیر خروجی آنچنانی نداشته است؛ جلسات فراکسیون زنان برای بررسی طرحهای مهم تشکیل نمی‌شده و تنها ملاقات هایی با وزرا برنامه‌ریزی شده است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: متاسفانه با مجمع زنان شورای شهر نیز جلسات خاصی نداشته‌ایم.

عضو مجمع نمایندگان تهران در مجلس ادامه داد:‌ پست مشاور امور زنان شهرداری ها حذف شده و زنان سرپرست خانوار که به این مشاوران مراجعه می کردند، در حال حاضر در شرایط دشواری هستند. علاوه بر این رئیس ستاد توانمندسازی زنان سرپرست خانوار را که خانم فیروزفر بود، عزل کرده و آقایی را جایگزین وی کرده اند.

جلودارزاده گفت: شورای شهر نیز اقدام مهمی در راستای حمایت از زنان انجام نداده است. خانم راکعی نیز در جریان حذف پست مشاور امور زنان شهرداری ها نبوده و نوای مخالفی از شهرداری تهران در خصوص این جابجایی ها شنیده نشده است.

وی ادامه داد:  زنان سرپرست خانوار در سال های گذشته در مشاور امور زنان شهرداری پناهگاهی داشتند که مراجعه کرده و مشخصات‌شان ثبت می‌شد و از امکانات شهرداری به آنها کمک می‌شد، ازجمله نمایشگاه تولید ملی در بوستان گفتگو که از تولیدات آنها برپا می شد.

عضو فراکسیون امید مجلس گفت: برای دیدار با آقای افشانی شهردار تهران و گرفتن وقت اقدام کرده ایم، تلفنی هم با ایشان صحبت کردیم اما پاسخ های قابل قبولی نشنیده‌ایم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان