ماهان شبکه ایرانیان

در خطبه های نماز جمعه تبریز عنوان شد؛

ترامپ از ایرانی‌ها سیلی می‌خورد/اعتمادی به کشورهای اروپایی نداریم

تبریز- نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز با اشاره به اینکه توطئه های آمریکایی ها برای ایران نقش بر آب می شود، گفت: ترامپ و دوستانش بازهم از مردم بزرگ ایرانی سیلی می‌خورند.

ترامپ از ایرانی‌ها سیلی می‌خورد/اعتمادی به کشورهای اروپایی نداریم

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌ الاسلام سید محمدعلی آل‌هاشم ظهر امروز جمعه در خطبه‌ های نماز جمعه تبریز که با حضور پرشور و با شکوه مردم ولایی تبریز در مصلای اعظم امام خمینی(ره) این شهر برگزار شد، ادامه داد: تلاش آمریکا برای تنش لفظی و تاثیرگذاری روانی روی بازارهای داخلی کشور است.

وی همچنین با اشاره به اینکه دشمن به دنبال برهم زدن آرامش جامعه ما است، گفت: مردم باید هوشیار و آگاه باشند و بدانند آمریکا ناتوان‌تر از هر زمان است.

امام جمعه تبریز ادامه داد: دشمنان و به خصوص آمریکا به دنبال تنش در اوضاع اقتصادی کشور هستند. التبه با کمک خدا، هوشیار مردم و و با هدایت رهبر فرزانه انقلاب این بار هم دولتمردان آمریکا از ملت ایران سیلی خواهند خورد.

آل هاشم با تاکید بر اینکه در سال 91 تا 94 همه عوامل دست آمریکا بود ولی باز هم نتوانستند صادرات را به صفر برسانند، ادامه داد: ایران در آن دوران یک میلیون بشکه در روز نفت فروخت از همین‌رو اتکای آمریکا به عملیات روانی علیه مردم ایران به صورت رجزخوانی یک روش دیگر آمریکا از روی ناچاری است.

آمریکا جایگاه خود را نزد متحدان غربی از دست داده

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز با اشاره به اینکه آمریکا جایگاه خود را نزد متحدان غربی از دست داده است، افزود: اعلام ماندن اروپا در برجام و ارائه بسته پیشنهادی نشان از مقابله با زیاده‌خواهی آمریکا است.

وی ادامه داد: البته اروپایی‌ها هم قابل اعتماد نیستند ولی در هر صورت نشان از آن است که آمریکا جایگاه خود را نزد متحدان غربی از دست داده است جنگ گسترده تجاری آمریکا با چین و اعمال تحریم‌های گسترده علیه روسیه باعث شده این قدرت‌های بین‌المللی نیز با آمریکا همراهی نکنند.

آل هاشم با تاکید بر اینکه امکان به صفر رساندن صادرات نفت ایران وجود ندارد، گفت: باید مسئولان و دولتمردان در این شرایط خاص اقتصادی هوشیار باشند و برای رفاه و آرامش مردم تلاش کنند.

وی ادامه داد: وضعیت امروز ایران به هیچ ‌وجه مانند سال 91 تا 94 که تحریم‌های سنگینی علیه کشور وضع شده بود، نیست.

امام جمعه تبریز ابراز داشت: رئیس جمهور مواضعی را در برابر اظهارات ترامپ که گفته بود صادرات نفت ایران را به صفر می رسانیم، ارائه کرد که یک مواضع جدی بود چراکه آمریکا در شرایطی قرار ندارد که بخواهد صادرات نفت ما را به صفر برساند.

وی گفت: در حال حاضر قطعنامه شورای امنیت لغو شده و متحدان آمریکا با این کشور همراهی نمی ‌کنند و آمریکا از هر روزی تنهاتر است.

مردم می خواهند با سودجویان برخورد جدی شود

آل هاشم در ادامه خطبه های امروز نماز جمعه تبریز گفت: مردم می خواهند با سودجویان برخورد جدی شود. یک عده ای از این شرایط سوء استفاده می کنند که باید با آنها برخورد شود.

وی با بیان اینکه باید برای ایجاد اشتغال برای جوانان تلاش شود، ادامه داد: مردم از سه قوه‌ انتظار دارند تا برخورد جدی با سودجویان کنند از این ‌رو نیاز به اقدامات قاطع و فوری هست و مسوولان باید اهتمام بیشتری نسبت به این امر داشته باشند.

آل هاشم با بیان اینکه تغییر رئیس بانک مرکزی در مقابله با سوءمدیریت وی به جا بود، گفت: قوه قضائیه اعلام کرد تعدادی از مدیران صنعت و معدن و تجارت که در حال واردات خودروی گران قیمت بودند، دستگیر شدند که این نیز کار بسیار درستی بود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان