ماهان شبکه ایرانیان

محمد قاضی:

استقلال ضعیف نبود/ پیکان بهتر خواهد شد

مهاجم تیم فوتبال پیکان تهران گفت: اینکه گفته می‌شود استقلال مقابل ما ضعیف بوده، درست نیست زیرا این تیم از بازیکنان بزرگی برخوردار بود.

استقلال ضعیف نبود/ پیکان بهتر خواهد شد

به گزارش خبرنگار مهر، محمد قاضی پس از تساوی بدون گل تیمش برابر استقلال تهران اظهار داشت: با اینکه هفته اول بود، اما هر دو تیم عملکرد خوبی داشتند، هم ما و هم استقلال چند موقعیت داشتیم که آنها را از دست دادیم، ولی اعتقاد دارم که در هفته‌های آتی هر دو تیم به شرایط بهتری دست پیدا خواهند کرد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: پیکان در ابتدای راه است، برخی بازیکنان جوان هستند و جدیداً به تیم ما آمده‌اند و این موضوع در هماهنگی ما تأثیر بسزایی گذاشته است، ولی با تمریناتی که انجام می‌دهیم و بازی‌هایی که در پیش داریم، می‌توانیم هم از لحاظ آمادگی و هم هماهنگی به شرایط مطلوب برسیم.

قاضی در پاسخ به این سؤال که آیا تابحال استقلال را این‌چنین ضعیف دیده بودید؟ گفت: به هیچ وجه قبول ندارم که استقلال ضعیف بود، درست است که چند بازیکن این تیم جوان بودند، اما بازیکنان باتجربه‌ای هم در زمین حضور داشتند و توانستند بازی خوبی از خود ارائه دهند و مطمئناً در هفته‌های آینده بهتر هم خواهند شد.

مهاجم تیم فوتبال پیکان تهران در خصوص شعارهایی که هواداران استقلال علیه وزیر ورزش و جوانان سر دادند، تصریح کرد: من چیزی نشنیده‌ام و در این خصوص نظری هم نمی‌توانم بدهم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان