ماهان شبکه ایرانیان

علی کریمی:

بدون تمرین برای استقلال بازی کردم/ اگر مصدوم بودم بازی نمی‌کردم

هافبک استقلال تهران گفت: دلیل تعویضم در اواخر بازی این بود که تمرین زیادی نداشتم و هنوز به شرایط آرمانی نرسیده ام.

بدون تمرین برای استقلال بازی کردم/ اگر مصدوم بودم بازی نمی‌کردم

به گزارش خبرنگار مهر، علی کریمی پس از تساوی بدون گل تیمش برابر پیکان تهران در ورزشگاه آزادی گفت: همیشه هفته های ابتدایی لیگ تیم ها نمی توانند آن هماهنگی و صلابت خود را داشته باشند ما هم با توجه به اینکه به هماهنگی کامل نرسیده بودیم نتوانستیم بازی خیلی خوبی از خود ارائه دهیم ولی فکر می کنم هواداران تا حدودی از عملکرد ما در این دیدار راضی بودند.

وی تاکید کرد: من و چند بازیکن دیگر خوب نتوانسته بویم در تمرینات استقلال حضور داشته باشیم بنابراین با آمادگی کامل به میدان نرفتیم ولی با توجه به شرایطی که استقلال داشت مجبور شدیم بازی کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که گفته می شود شما مصدوم هستید دیسک کمر دارید و نمی توانید هر هفته برای استقلال بازی کنید گفت: اگر مصدوم بودم چطور بازی کردم من قبل از جام جهانی دچار مصدومیت شدم جام جهانی را از دست دادم ولی به مداوا پرداختم و توانستم تا حدودی آمادگی خود را حفظ کنم و مطمئن باشید در ادامه راه با تمرینات بیشتر و با هماهنگی که بین بازیکنان به وجود می آید عملکرد بهتری هم خواهیم داشت.

کریمی خاطرنشان کرد: مطمئنا روزهای خوب برای استقلال در راه است و هواداران باید کمی صبر و تحمل کنند و با حمایت از تیم شان راه موفقیت تیم را هموار کنند.

کریمی در پایان و در خصوص اعتراض هواداران به وزیر ورزش گفت: من تنها می توانم در خصوص فوتبال صحبت کنم و در این خصوص نظری ندارم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان