در حمله موثر نبودیم؛

جلالی: می‌خواستیم استقلال را شکست بدهیم

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: به بازی با استقلال و پیروزی در این دیدار امیدوار بودیم ولی در حمله موثر ظاهر نشدیم.

جلالی: می‌خواستیم استقلال را شکست بدهیم

به گزارش خبرنگار مهر، مجید جلالی پس ازتساوی بدون گل تیم فوتبال پیکان و استقلال در هفته نخست رقابت های لیگ برتر، گفت: به همان اندازه که در دفاع خوب بودیم در حمله موثر نبودیم. برای همین بازی صفر - صفر شد در حالی که به این مسابقه امیدوار بودیم.

وی افزود: اولین بازی در ورزشگاه آزادی مقابل استقلال شاید در ظاهر نتیجه خوب باشد ولی برنامه ما بردن بود.

سرمربی پیکان تاکید کرد: موقعیتی به استقلال ندادیم. خودمان در حمله ضعیف کار کردیم و نتوانستیم نتیجه بگیریم. جا افتادن بازیکنان ما زمان می برد. استقلال دو بازیکن ندارد ببینید یک هفته چه کار کرده است. ما هفت بازیکن را از دست داده ایم و باید سعی کنیم دوباره بازیکن بسازیم. این فرایندی است که سالیان سال بنده انجام می دهم.

جلالی درباره عدم جذب سروش رفیعی گفت: سروش با من صحبت کرد ولی از نظر بودجه محدودیت داریم. از این نظر شاید جزو چهار تیم آخر لیگ باشیم. نمی دانم فولاد چقدر به این بازیکن پول داده است. 

وی در پاسخ به این سئوال که آیا سروش رفیعی برای نیم فصل بالای 600 میلیون تومان خواسته بود؟ گفت: ما کلا 4 بازیکن داریم که بالای 600 میلیون تومان گرفته اند. به رفیعی همگفتم بضاعت ما محدود است.

سرمربی پیکان درباره جدایی صادق بارانی تاکید کرد: بارانی بازیکن خوبی بود و الان هم او را دوست دارم. دو سال سعی کردم فوتبالش را تغییر بدهم. یک مقدار خودش مقاومت کرد. اینطور نبود که این بازیکن را نخواهیم. او شرایطی داشت بازی کردن در پیکان که او نپذیرفت.

جلالی درباره احتمال ایجاد تغییرات در ترکیب تیمش برای بازی های بعدی خاطرنشان کرد: الان در شروع لیگ بازی های سنگینی داریم. باید با سپاهان و سایپا بازی کنیم. در شروع مجبوریم همینطور بازی کنیم ولی امکان دارد در آینده تصمیمات دیگری بگیریم. 

سرمربی پیکان همچنین در نشست خبری و در جمع خبرنگاران گفت: در دفاع خوب بودیم اما در خط حمله نتوانستیم خوب باشیم. اما فکر می کنم این بازی نوید روزهای خوبی به ما می دهد. به شما اطمینان می دهم فصل خیلی خوبی را داشته باشیم.

سرمربی پیکان تهران در پاسخ به سوال خبرنگار مهر مبنی بر عدم حضور سروش رفیعی در پیکان تهران اظهار داشت: خیلی دوست داشتم او را بگیرم. رفیعی یکی از بهترین بازیکنان است. رفیعی را تنها به خاطر بودجه محدودی که باشگاه داشت نتوانستیم بگیریم. حتی رقم قراردادی که باشگاه برای او در نظر گرفته بود را به وی نگفتم. تنها به سروش گفتم نمی توانیم با این رقم پاسخگوی زحماتت باشیم.

جلالی درباره عملکرد پیکان تصریح کرد: استقلال تنها دو بازیکن خود را نداشت! به هر حال ما توانستیم خیلی خوب بازی را اداره کنیم. شاید اگر در این دو سه سال بازیکنانمان را نمی فروختیم حالا یکی از قلدرترین تیم های لیگ بودیم. من به آینده تیمم کاملا امیدوارم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان