میز ناهارخوری جدید، این مدل ها زینت بخش دکوراسیون شما

امروزه معماران، در هنگام طراحی پلان مسکونی، اغلب فضایی باز را برای غذاخوری در نظر می‌گیرند و طراحی اتاقی جداگانه به این منظور مرسوم نمی‌باشد. دیوارهای زیاد فضای در دسترس را هدر می‌دهند اما در سبک اُپن، چیدمان خانه دلباز و پر نورتر است، فضای منزل کاربردی‌تر می‌شود و احساس بهتری را در افراد ایجاد می‌کند.

امروزه معماران، در هنگام طراحی پلان مسکونی، اغلب فضایی باز را برای غذاخوری در نظر می‌گیرند و طراحی اتاقی جداگانه به این منظور مرسوم نمی‌باشد. دیوارهای زیاد فضای در دسترس را هدر می‌دهند اما در سبک اُپن، چیدمان خانه دلباز و پر نورتر است، فضای منزل کاربردی‌تر می‌شود و احساس بهتری را در افراد ایجاد می‌کند.

به گفته کارشناسان گروه مبلمان جهانتاب برای جداسازی فضای غذاخوری می‌توان اقداماتی انجام داد که تاثیر بسزایی در دکوراسیون خانه خواهد گذاشت: برای مثال استفاده از فرش، تغییر رنگ دیوار یا کاغذ دیواری در فضای مورد نظر. البته در معماری اُپن، ایجاد هارمونی و نظم اهمیت زیادی دارد، زیرا چیزی از دید بیننده پنهان نمی‌ماند! درکل فضایی را که برای صرف غذا در منزل در نظر می‌گیرید می‌بایست دلپذیر و راحت باشد تا افراد خانواده اوقات خوشی را در کنار هم بگذرانند.

ممکن است در یک خانه، فضای غذاخوری بزرگ و در خانه‌ای دیگر محیط کوچکی به این امر اختصاص داده شود. نکته‌ای که در این بین اهمیت دارد، انتخاب میز غذاخوری مناسب و چیدمان خاص می‌باشد. هر چه بیشتر در دیزاین داخلی سلیقه به خرج داده شود نتیجه بهتری بدست می‌آید. در نظر گرفتن سبک خانه، متریال به کار رفته در دکوراسیون داخلی، رنگ های غالب در محیط، نورپردازی و یا المان‌های دیگر در انتخاب میز و صندلی حائز اهمیت می‌باشد.

کارشناسان گروه مبلمان جهانتاب اشاره می کنند تنوع صندلی در بازار بسیار بالا است؛ به طور مثال پایه های چوبی یا فلزی، رویه چرم یا پارچه، تکیه‌گاه چوبی یا پارچه ای و غیره، صندلی ها را از هم متمایز می‌کنند که می توان براساس سبک، رنگ، دکوراسیون داخلی خانه مدل مناسبی انتخاب کرد. یک میز زیبا در کنار صندلی‌ها تکمیل کننده غذاخوری خواهد بود.

براساس متریال به کار رفته، به صورت عمده میزها از انواع فلز و چوب ساخته می‌شوند. بافت چوب جلوه ویژه‌ای دارد و قطعا در چیدمان خانه درخشش خاصی خواهد داشت و حتی می‌توان از میزهای چوبی با استراکچر فلزی استفاده کرد که استحکام بالایی دارند. چوب راش و بلوط زینت بخش میز ناهارخوری می‌باشد که براساس نورپردازی و رنگ فضا انتخاب طیف مناسب رنگی از این چوب ها دیزاین داخلی را دلپذیر خواهد‌ کرد.

صفحه گرد، مربع یا مستطیل این امکان را فراهم کرده است که گزینه هایی مناسب با سلایق و فضاهای مختلف وجود داشته باشد، همچنین میزهایی با پایه های متفاوت تولید می‌شود که براساس تعداد صندلی که قرار است در کنار میز قرار بگیرد قابل استفاده می‌باشند، به طور مثال: پایه های فلزی، چوبی، چهار پایه، تک پایه، استوانه ای، متقاطع و غیره که می توانید در نمونه کارهای مبلمان جهانتاب نیز ببینید. مدل‌های متنوع، خلق دکوراسیون مدرن یا کلاسیک فراهم کرده است.

در حال حاضر افراد تمایل به ایجاد سبک‌های متفاوت در دکوراسیون منزل خود دارند، می‌توان این فضا را با استفاده از بکارگیری المان های سبک مدرن در کلاسیک، ایجاد کرد. ایده استفاده از میز شیشه‌ای با پایه‌های چوبی در کنار صندلی‌های چوبی با روکشی از رنگ‌های سرد و گرم مانند زرد و سرمه‌ای می‌تواند یک فضای نئوکلاسیک با حس صمیمیت بالا ایجاد کند و یا میزهای تمام چوب با صفحه نازک و رنگ طبیعی در‌ کنار استفاده از صندلی های‌چوبی با پدهای نشیمن رنگی، فضایی گرم و مینیمال ایجاد می‌کند.

برای مشاهده مدل‌های بیشتر میز و صندلی غذاخوری به پروفایل اهالی فن گروه مبلمان جهانتاب در وبسایت چیدانه مراجعه نمایید.


نویسنده: گروه مبلمان جهانتاب

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر