سامسونگ گلسی اس ۸ و اس ۸ پلاس را معرفی کرد [در حال به روز رسانی]

بالاخره پس از ماه ها انتظار، اخبار و شایعه، سامسونگ امروز در شهر نیویورک و در جریان رویدادی تماشایی که هم اکنون در حال برگزاریست، از نخستین موبایل های پرچمدارش برای سال ۲۰۱۷ رونمایی کرد: گلکسی اس ۸ و برادر بزرگترش یعنی گلکسی اس ۸ پلاس.

سامسونگ گلسی اس 8 و اس 8 پلاس را معرفی کرد [در حال به روز رسانی]

بالاخره پس از ماه ها انتظار، اخبار و شایعه، سامسونگ امروز در شهر نیویورک و در جریان رویدادی تماشایی که هم اکنون در حال برگزاریست، از نخستین موبایل های پرچمدارش برای سال 2017 رونمایی کرد: گلکسی اس 8 و برادر بزرگترش یعنی گلکسی اس 8 پلاس.

البته همه چیز طبق انتظارها پیش رفت و تقریباً تمام ویژگی ها و مشخصات ظاهری، سخت افزاری و نرم افزاری این دو موبایل زیبا را پیش از رونمایی رسمی هم می دانستیم. بنابراین مستقیم به سراغ اصل مطلب می رویم.

گلکسی اس 8 و مدل پلاس آن به ترتیب با نمایشگرهای 5.8 اینچی و 6.2 اینچی عرضه می شوند و به خاطر حاشیه ناچیز در طرفین، با موبایل های غول آسایی روبرو نیستیم. سامسونگ نیز به رسم رقیب کره ای خود، فناوری جدید صفحه نمایش خود را «نمایشگر بیکران» نامیده.

کیفیت ساخت پرچمدار جدید سامسونگ همچون نمونه های قبلی بسیار بالاست و ترکیب زیبایی از فلز و شیشه در آنها به کار رفته. به خاطر فقدان زواید در طرفین نمایشگر، استفاده از این موبایل با یک دست نسبتاً راحت است، و پوشش محافظ کورنینگ گوریلا گلس 5 نیز تمام قسمت های بدنه این دو اسمارت فون را پوشانده.

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان