معرفی پورشه ماکان ۲۰۱۹ با فناوری‌های پانامرا و استایلی تازه +تصاویر

شیشه جلوی گرم شونده و یک سیستم پاکیزه کردن هوای درون کابین از دیگر گزینه‌های جالب خودرو هستند.

معرفی پورشه ماکان 2019 با فناوری‌های پانامرا و استایلی تازه +تصاویر

پورشه پوشش‌های لازم را از سر ماکان 2019 برداشت تا بتوانیم نسخه فیس‌لیفت‌شده این خودرو را با نمای خارجی تروتازه و کابین باز احیا شده ببینیم.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از عصر ایران ، محسوس‌ترین تغییرات موجود در این خودرو در نمای انتهایی آن دیده می‌شود. چراغ‌های این بخش باریک و کشیده طراحی شده و توسط یه رشته چراغ به یکدیگر نصب شده‌اند.

در نمای روبه‌رویی، خودرو به چراغ‌های LED مجهز شده و در مدل‌های 2019 در کنار رنگ‌هایی مانند کرایون، نقره‌ای و سبز متالیک شاهد رنگ جدید آبی میامی نیز هستیم. رینگ‌های خودرو نیز از مدل‌های 20 و 21 اینچی هستند.

در فیس‌لیفت جدید با طیف وسیعی از تجهیزات کمک راننده روبه‌رو هستیم تا قدرت رفاه ماکان را به حداکثر رسانده و آن را به یکی از اسپورت‌ترین SUV های جهان  تبدیل کند.

878119_927

کوچکترین SUV پورشه اینک در فضای درونی داشبوردی بازطراحی شده دارد و به یک صفحه نمایش اطلاعات- سرگرمی 11 اینچی فول HD مجهز است. دریچه‌های هوا نیز اینک در زیر صفحه مرکزی قرار گرفته و ظاهر و شکل فرمان نیز تغییر کرده است. صفحه نمایش ماکان جدید دارای سیستم  کنترل صوتی و نمایش اطلاعات ترافیکی در زمانواقعی است. شیشه جلوی گرم شونده و یک سیستم پاکیزه کردن هوای درون کابین از دیگر گزینه‌های جالب خودرو هستند. در کنار این فناوری‌ها ماکان فناوری‌های دیگری را از پانامرا به ارث برده است.

878120_517

پورشه از تنظیمات موتور در این نسخه اطلاعات زیادی منتشر نکرده اما احتمالا این خودروسازی از یک موتور 2 لیتری توربوشارژ 4 سیلندر برای این خودروها بهره خواهد گرفت.

878121_143

 

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر