صدرنشینی ایکوالایزر ۲ در باکس‌آفیس آخر هفتۀ هالیوود

سینما‌دوستان روزچینی سلام. طبق وعدۀ هفتگی‌مان در گیشه هفت سری به باکس‌آفیس آخر هفتۀ هالیوود می‌زنیم تا ببینیم کدام‌یک از تازه‌های اکران، گیشۀ تابستانی سینمای آمریکا را دراختیار گرفته است. صدرنشین جدول فروش این هفته برای علاقه‌مندان به فیلم‌های اکشن جالب خواهد بود. در ادامه به معرفی ایکوالایزر ۲ می‌پردازیم.

صدرنشینی ایکوالایزر 2 در باکس‌آفیس آخر هفتۀ هالیوود

سینما‌دوستان روزچینی سلام. طبق وعدۀ هفتگی‌مان در گیشه هفت سری به باکس‌آفیس آخر هفتۀ هالیوود می‌زنیم تا ببینیم کدام‌یک از تازه‌های اکران، گیشۀ تابستانی سینمای آمریکا را دراختیار گرفته است. صدرنشین جدول فروش این هفته برای علاقه‌مندان به فیلم‌های اکشن جالب خواهد بود. در ادامه به معرفی ایکوالایزر 2 می‌پردازیم.

باکس‌آفیس آخر هفتۀ هالیوود 20 تا 22 ژوئن ( 29 تا 31 تیر)

رتبه نام فیلم فروش هفتگی مجموع فروش
1 ایکوالایزر 2 35,8 35,8
2 ماما میا! دوباره شروع کنیم (Mamma Mia: Here We Go Again!)
34,3 34,3
3 هتل ترانسیلوانیا 3: تعطیلات تابستانی 23,1 91
4 مرد مورچه‌ای و زنبورک 16,1 164,6
5 شگفت‌انگیزان 2 11,5 557,3
6 دنیای ژوراسیک: سقوط پادشاهی 11 383,9
7 آسمان‌خراش (Skyscraper) 10,9 46,7
8  اولین پاکسازی (The First Purge) 4,9 60,1
9 غیردوستانه: وب تاریک 3,4 3,4
10 ببخشید که مزاحم شدم (Sorry to Bother You) 2,8 10,2

 

ایکوالایزر 2 صدر باکس‌آفیس آخر هفته را تصرف کرد

هتل ترانسیلوانیا 3: تعطیلات تابستانی که در هفتۀ اول اکران با 44,1 میلیون دلار صدرنشین جدول فروش هفتگی بود، در دومین هفتۀ اکرانش با 23٫1 میلیون دلار دو پله سقوط کرد و سومین پرفروش آخر هفته شد و جای خود را به فیلم تازه اکران‌شده ایکوالایزر 2 (The Equalizer 2) داد. مرد مورچه‌ای 2 هم رتبه دومی‌اش را به فیلم کمدی ماما میا! دوباره شروع کنیم واگذار کرد و دو خانه عقب نشست و چهارمین فیلم باکس‌آفیس آخر هفته شد. پنجمین فیلم پرفروش آخر هفتۀ هالیوود انیمیشن سینمایی شگفت‌انگیزان 2 است که نسبت به هفتۀ قبلی یک پله تنزل داشته است.

دنزل واشینگتن در ایکوالایزر 2

 ایکوالایزر
دنزل واشینگتن در ایکوالایزر 2

فیلم سینمایی اکشن ایکوالایزر 2 به کارگردانی آنتوان فوکوآ در اولین هفتۀ اکرانش در رقابت با فیلم کمدی ماما میا! دوباره شروع کنیم توانست با 35,8 میلیون دلار صدرنشین جدول فروش آخر هفته شود. پیش از این در سال 2014 ایکوالایزر 1 به کارگردانی فوکوآ و بازی دنزل واشینگتن روی پرده رفته است. دنزل واشینگتن در فیلم‌های دیگر این کارگردان مانند روز تعلیم (Training Day) در سال 2001 و هفت دلاور (The Magnificent Seven) در سال 2016 نیز به ایفای نقش پرداخته است.

از دست ندهید:  پرفروش ترین فیلم های جهان - هفته دوم تیر

در ایکوالایزر که «برابرساز» یا «متعادل‌کننده» نیز ترجمه شده است، دیدیم که کارگر ساده‌ای به نام رابرت مک کال هر روز برای نوشیدن چای و کتاب‌خواندن به یک رستوران می‌رود و در آنجا دختری را ملاقات می‌کند که به داستان‌هایی که او می‌خواند علاقه نشان می‌دهد. دختر گرفتار یک گروه مافیاییِ روسی‌ست. مک کال همه پس‌اندازش را می‌دهد تا دختر را از شر آن‌ها نجات دهد، اما سرانجام مجبور می‌شود به هویت قبلی‌اش که یک آدمکش حرفه‌ای‌ست برگردد و برای پاکسازی محله از مافیای روسی دست‌به‌کار شود.

ایکوالایزر 2
ملیسا لئو و دنزل واشینگتن در ایکوالایزر 2

داستان فیلم ایکوالایزر2: انتقام و عدالت

در ایکوالایزر 2 خواهید دید که مک کول که سابقاً یک مأمور امنیتی بوده حالا در ماساچوست زندگی می‌کند و رانندۀ یک شرکت حمل‌ونقل است. او به افراد بخت‌برگشته‌ای که احتیاج به کمک دارند نیز کمک می‌کند و به‌نوعی عدالت را برای ستمدیده‌ها برقرار می‌کند.

یکی از مشتریان همیشگی مک کال پیرمردی‌ست که بازماندۀ هولکاست است و سال‌ها پیش خواهرش را در اردوگاه‌های اجباری از او جدا کرده‌اند و حالا او به‌دنبال نشانی از او در یک نقاشی‌ست. مک کال از  همکار سابق و بهترین دوستش، سوزان، می‌خواهد که اطلاعاتی درباره نقاشی به‌دست بیاورد. سوزان در یک مأموریت کشته می‌شود و مک کل برای پیداکردن قاتلش وارد ماجرا می‌شود و می‌فهمد همکار سوزان که قبلاً مأمور مک کال نیز بوده در کشتنش دست داشته است. او رد همکاران سابقش را در این ماجرا پیدا می‌کند و در مبارزه‌ای سخت با آنان قرار می‌گیرد و… .

ایکوالایزر 2
دنزل واشینگتن و پدرو پاسکال در ایکوالایزر 2

بازیگران:
دنزل واشینگتن، اشتون سندرز، پدرو پاسکال، ملیسا لئو و بیل پولمن.

ایکوالایزر 2 را ببینید و دیدگاهتان را دربارۀ آن با سایر رفقای اهل فیلم روزچین در میان بگذارید.

این مقاله را در شبکه‌های اجتماعی بازنشر دهید
Share
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان