حمایت از ۱۲ پایان‌نامه‌ دانشجویی با موضوعات دفاع مقدس در دانشگاه لرستان

رئیس دانشگاه لرستان و رئیس قرارگاه شهید علم‌الهدی (دانشجویی راهیان‌نور) لرستان گفت: در راستای حمایت از ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، ۱۲ پایان‌نامه‌ی دانشجویی با موضوعات دفاع مقدس، تهیه شده و مورد حمایت مالی دانشگاه قرار گرفته‌ است.

حمایت از 12 پایان‌نامه‌ دانشجویی با موضوعات دفاع مقدس در دانشگاه لرستان

به گزارش ایسنا، دکتر خسرو عزیزی در جلسه‌ هماهنگی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان در رابطه با برنامه‌های راهیان‌نور و اربعین، اظهار کرد: بایستی همواره تلاش کنیم فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه به ویژه در سطح جوانان و دانشجویان، ترویج کنیم.ترویج روحیه جهادی و کار و تلاش نیز جزیی از فرهنگ ایثار و شهادت است و دانشگاه لرستان از مقاله‌های مرتبط با موضوع راهیان نور و اربعین حسینی، حمایت‌ مالی کرده است.

عزیزی ادامه داد: در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، در یک نوبت، پنج کتاب و در نوبت دیگر، هفت کتاب منتشر شده که از جمله اقدامات فرهنگی در این راستا بوده است.

رئیس قرارگاه شهید علم‌الهدی (دانشجویی راهیان‌نور)، ادامه داد: باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود که میزان مشارکت دانشجویان در آیین‌های معنوی اردوهای راهیان‌نور و همچنین اربعین حسینی، افزایش یابد.

عزیزی بر برنامه‌ریزی دقیق برای تقویت مشارکت دانشجویان در اردوهای راهیان‌نور اعزامی به مناطق غرب کشور (علاوه بر مناطق جنوب)، نیز تأکید کرد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر